پرسشنامه سبک های رهبری هرسی و بلانچارد (LSQ)

پرسشنامه سبک های رهبری هرسی و بلانچارد (LSQ)

یکی از سبک‌هایی که می‌تواند به این سرمایه باارزش، متناسب با خصوصیات و روحیات آن هویت ببخشد، سبک مدیریت مشارکتی است. این سبک برای تقویت هویت انسانی و دور شدن از هویت ابزاری انسانها در سازمان گام برمی‌دارد و به فعالسازی اندیشه‌های آنها برای تحقق کارآمدتر اهداف سازمان کمک کند. ارزش واقعی اندیشه‌ها، مشارکت دادن آنها در تصمیم گیری‌های مربوط به امور سازمان است. برای ایجاد و تشویق خلاقیت در سامزنها و همچنین کمک به پرورش توانایی‌های افراد در سازمانها متغیرهای سازمانی چندی تاثیرگذارند که می‌توان آنها را به سه دسته متغیرهای ساختاری، متغیرهای انسانی و متغیرهای فرهنگی تقسیم‌بندی نمود. در این میان، متغیر انسانی از جمله مدیران و سبک مدیریتشان در ایجاد خلاقیت و پیشرفت سازمان دارای تاثیر بسزایی است. طبق یک تقسیم‌بندی کلی سبک‌های مدیریتی به دو نوع مشارکتی و سنتی تقسیم می‌شوند. سبک مدیریت مشارکتی سبکی است که در آن به زیردستان تفویض اختیار می‌شود، مدیر زیردستان را به شرکت در تصمیم‌ گیری‌ها دعوت می‌کند و در اتخاذ تصمیمات نظر کارمندان را جویا می‌شود، در سبک مدیریت مشارکتی ارتباطات بین مدیر و کارکنان به صورت متقابل و دو طرفه است و ساختار سلسله مراتبی سازمانها در این سبک جایگاهی ندارد. از دیگر خصوصات این سبک این است که روابط صمیمانه و دوستانه بین رهبر و اعضا برقرار است و رهبر رابطه مدار است و نظارت و کنترل به صورت خودکنترلی توسط معملمان صورت می‌گیرد. در نقطه مقابل سبک مدیریت مشاکرتی، سبک مدیریت سنتی قرار دارد، سبک مدیریت سنتی سبکی است که در آن تمرکز اختیارات در دست مدیر است. با وب سایت دانلود پرسشنامه ایران تحقیق همراه باشید.

معرفی پرسشنامه سبک های رهبری هرسی و بلانچارد (LSQ)

پرسشنامه سبک‌های رهبری  هرسی و بلانچارد (LSQ)  اقتباسی از نظریه مدیریتی هرسی و بلانچارد می‌باشد که در سال ۱۹۸۶ ارایه گردید. این پرسشنامه شامل ۱۲ سوال می‌باشد.

نمره‌گذاری پرسشنامه سبک های رهبری هرسی و بلانچارد (LSQ)

همکاران ما در بخش روانشناسی موسسه ایران تحقیق اقدام به آماده‌سازی نمره‌گذاری کامل پرسشنامه سبک های رهبری هرسی و بلانچارد (LSQ) کرده‌اند. در فایل ارائه شده نحوه محاسبه نمره و نمره گذاری هریک از سوالات به صورت دقیق مشخص گردیده است.

خرید و دانلود پرسشنامه سبک های رهبری هرسی و بلانچارد (LSQ)

شما می‌توانید با خرید و دانلود پرسشنامه سبک های رهبری هرسی و بلانچارد (LSQ) از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:

۱- ارائه به صورت پکیج کامل برای اولین بار در ایران

۲- فایل pdf پرسشنامه بدون آرم یا لوگو و آماده استفاده

۳- نمره گذاری کامل پرسشنامه سبک های رهبری هرسی و بلانچارد (LSQ)

۴- روایی و پایایی ایرانی و خارجی با ده‌ها رفرنس معتبر

۵- پایه‌های نظری سبک های مدیریت

۶- پاسخگویی سریع به سوالات

2 پاسخ
  1. نعمت الله موسی پور
    نعمت الله موسی پور گفته:

    با سلام و احترام
    من پرسشنامه سبک رهبری هرسی و بلانچارد را مدتی پیش خریداری کردم اما نتوانستم در زمان مقرر (۴۸ ساعت بعد) به دریافت آن از سایت اقدام کنم. لطفا امکان دریافت پرسشنامه مذکور را برای من فراهم نمایید.
    با تشکر

    پاسخ
    • مدیر پژوهش
      مدیر پژوهش گفته:

      ایمیل تان را بررسی کنید، فایل پرسشنامه مجدداً برای شما ارسال شد.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *