پروتکل آموزش مهارتهای مطالعه

پروتکل آموزش مهارتهای مطالعه

کیفیت و کمیت یادگیری درسی از عوامل گوناگون تاثیر می پذیرد. اگرچه عوامل متعددی نظیر سطح عمومی هوش، سلامت جسمی و روانی، انگیزه و علاقمندی به موضوع درسی، آرامش و امکانات محیط زندگی، امکانات آموزشی و قابلیت های شناختی بر سطح فراگیری درسی و یادآوری محتوای مطالب آموخته شده موثرند اما روانشناسان مشاهده کرده اند که حداقل در دوران دانشجویی، آن چه بیشترین تاثیر را بر وضعیت عملکرد تحثیلی دانشجویان دارد، مهارت های عمومی مطالعه، یادگیری درسی و یادآوری مطالب آموخته شده است. به طور کلی، مطالعه فرآیندی ذهنی با اصول و شرایط خاص خود است. منظور از شرایط مطالعه، مواردی هستند که با دانستن، به کارگیری و یا فراهم نمودن آنها می توان مطالعه ای مفیدتر و یا بازدهی بالاتر داشت.

موسسه ایران تحقیق بنابر هدف خود در پیشنهاد برنامه‌های مداخلاتی برای انواع مسائل آموزشی و درمانی، این‌بار اقدام به معرفی یک برنامه درمانی جدید برای فراگیری عادات و مهارتهای مطالعه  نموده است. در زیر به معرفی بیشتر این پروتکل درمانی پرداخته‌ایم.

 

ویژگی‌‌های پروتکل آموزش مهارتهای مطالعه

پروتکل آموزش مهارتهای مطالعه یک بسته جامع است که در دانشگاه تگزاس آمریکا توسط شرلی‌ای. کاب طراحی شده است. این پروتکل جامع در ۳۸ صفحه و بالاترین کیفیت آماده شده است و برخی از ویژگی‌های آن عبارتند از:

– آماده شده در ۸ جلسه دو ساعتی

– آماده شده در بیش از ۳۸ صفحه به صورت جامع

– طراحی شده به صورت آموزش گروهی

– دارای تمرین‌های کامل برای بهبود عادات و مهارتهای مطالعه

– ارائه جزوه‌های تکمیلی

– آماده شده در دانشگاه تگزاس آمریکا

پروتکل آموزش مهارتهای مطالعه

خرید و دانلود پروتکل آموزش مهارتهای مطالعه

شما می‌توانید با خرید و دانلود پروتکل آموزش مهارتهای مطالعه از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:

۱- متن ترجمه شده پروتکل مداخله با بالاترین کیفیت در بیش از ۳۸ صفحه

۲- آماده شده در دانشگاه تگزاس آمریکا

۳- فعال شدن لینک دانلود بلافاصله پس از پرداخت وجه

۴- پاسخگویی سریع به سوالات شما پس از خرید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>