پرسشنامه رضایت شغلی اسپکتور (JSS)

پرسشنامه رضایت شغلی اسپکتور (JSS)

رضایت شغلی در سازمان‌ها یکی از موضوعات مهم مدیریتی است که از سال‌ها پیش پژوهشگران زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کرده است. رضایت شغلی را می‌توان به‌صورت کلی احساسی دانست که افراد نسبت به شغل خود دارند. هنگامی که می‌گوییم فردی دارای رضایت شغلی بالایی است به این معنی است که وی شغل خود را دوست دارد و ارزش زیادی برای آن قائل است. با توجه به اثرات مخربی که رضایت شغلی پایین می‌تواند به همراه داشته باشد، ابزارهای مختلفی برای سنجش آن ساخته شده است که یکی از مشهورترین آن‌ها پرسشنامه رضایت شغلی اسپکتور (JSS) است. با وب سایت دانلود پرسشنامه ایران تحقیق همراه باشید.

معرفی پرسشنامه رضایت شغلی اسپکتور (JSS)

پرسشنامه رضایت شغلی اسپکتور (JSS) در سال ۱۹۹۷ توسط اسپکتور  ساخته شد و ابزاری مناسب برای سنجش رضایت شغلی است. این پرسشنامه دارای ۳۶ سؤال است که در یک طیف لیکرت ۶ درجه‌ای از کاملاً مخالفم تا کاملاً موافقم نمره‌گذاری می‌شود. همچنین برای این پرسشنامه ۹ زیرمقیاس محاسبه می‌شود که عبارت‌اند از: رضایت از حقوق؛ ارتقای شغلی؛ نظارت؛ مزایای جانبی؛ پاداش‌ها؛ روندهای اجرایی کار؛ همکاران؛ ماهیت کار؛ و اطلاع رسانی.

 

نمره گذاری پرسشنامه رضایت شغلی اسپکتور (JSS)

همکاران ما در موسسه ایران تحقیق اقدام به آماده سازی نمره گذاری کامل پرسشنامه رضایت شغلی اسپکتور (JSS) کرده‌اند. در این فایل شما می‌توانید نحوه نمره گذاری هر سوال، سوالات با نمره گذاری معکوس و نحوه محاسبه زیرمقیاس‌ها را دریافت نمایید.

خرید و دانلود پرسشنامه رضایت شغلی اسپکتور (JSS)

شما می‌توانید با خرید و دانلود پرسشنامه رضایت شغلی اسپکتور (JSS) از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:

۱- ارائه به صورت پکیج کامل برای اولین بار در ایران

۲- فایل pdf پرسشنامه بدون آرم یا لوگو و آماده استفاده

۳- نمره گذاری کامل پرسشنامه رضایت شغلی اسپکتور (JSS)

۴- روایی و پایایی ایرانی و خارجی با رفرنس معتبر

۵- پایه‌های نظری رضایت شغلی

۶- پاسخگویی سریع به سوالات

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *