پرسشنامه بازیابی خستگی / خستگی مفرط شغلی (OFER)

خستگی ازجمله شایع‌ترین پیامدهای منفی کار بوده و یکی از مشکلات رایج در کشورهای توسعه‌یافته دانسته می‌شود. خستگی فاکتور مهمی است که ایمنی و بهره‌وری شغلی و همچنین سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد. در سال‌های اخیر توجه به خستگی در جمعیت کاری افزایش‌یافته است. خستگی فرسودگی جسمی یا روانی است که تحت تأثیر استرس، دارو، کار زیاد، گرمای بیش‌ازحد یا شرایط زمینه‌ای پزشکی مانند بیماری روانی یا جسمانی ایجاد می‌شود. عوامل مختلفی ازجمله خواب خیلی کم یا کیفیت پایین خواب در طی یک دوره از زمان، می‌تواند باعث خستگی شود. خستگی باعث احساس کوفتگی و یا بی‌انگیزگی می‌شود و ظرفیت فیزیکی و بهره‌وری را کاهش می‌دهد و خطر خطاها و آسیب‌ها را افزایش می‌دهد. خستگی شغلی به‌عنوان ریسک فاکتور اختلالات اسکلتی عضلانی شناخته‌شده است. با وب سایت دانلود پرسشنامه ایران تحقیق همراه باشید.

معرفی پرسشنامه بازیابی خستگی / خستگی مفرط شغلی (OFER)

پرسشنامه بازیابی خستگی / خستگی مفرط شغلی (OFER) به‌وسیله وینوود و همکاران در سال ۲۰۰۵ طراحی و ارائه‌شده است. این پرسشنامه ۱۵ سؤال دارد که سه زیرمقیاس خستگی حاد، خستگی مزمن ناشی از کار و بازیابی بین شیفتی را موردسنجش قرار می‌دهد.

 

نمره‌گذاری پرسشنامه بازیابی خستگی / خستگی مفرط شغلی (OFER)

همکاران ما در بخش روانشناسی موسسه ایران تحقیق اقدام به آماده‌سازی نمره‌گذاری کامل پرسشنامه بازیابی خستگی / خستگی مفرط شغلی (OFER) کرده‌اند. در فایل ارائه شده علاوه بر نمره‌گذاری هر عبارت، در نهایت سه زیر مقیاس نیز قابل محاسبه است.

خرید و دانلود پرسشنامه بازیابی خستگی / خستگی مفرط شغلی (OFER)

شما می‌توانید با خرید و دانلود پرسشنامه بازیابی خستگی / خستگی مفرط شغلی (OFER) از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:

۱- ارائه به صورت پکیج کامل برای اولین بار در ایران

۲- فایل pdf پرسشنامه بدون آرم یا لوگو و آماده استفاده

۳- نمره گذاری کامل پرسشنامه بازیابی خستگی / خستگی مفرط شغلی (OFER)

۴- روایی و پایایی ایرانی و خارجی با ده‌ها رفرنس معتبر

۵- پایه‌های نظری خستگی شغلی

۶- پاسخگویی سریع به سوالات

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *