پکیج کامل آموزش نرم افزار پی ال اس SmartPls

پکیج کامل آموزش نرم افزار پی ال اس SmartPls

موسسه ایران تحقیق برای اولین بار در ایران انتشار بسته‌های آموزشی برای نرم افزارهای پرکاربرد را آغاز کرد. با توجه به استقبال بسیار خوبی که از بسته‌های آموزش نرم افزار ایموس، بسته آموزش اس پی اس اس، و بسته آموزش نرم افزار لیزرل شد، این موسسه تهیه بسته آموزشی نرم افزار پی ال اس SmartPls را آغاز کرد. دلیل اصلی تهیه چنین بسته‌های آموزشی این است که یا در این حوزه‌ها منبعی در دسترس نیست و یا اینکه منابع موجود دارای کیفیت مناسبی نیستند. بسیاری از کتاب‌های موجود در این حوزه تنها بر ویژگی نظری تکیه دارند و در زمینه کاربرد نرم افزارها دارای ضعف‌های اساسی هستند. پکیج کامل آموزش نرم افزار پی ال اس SmartPls کاملاً براساس همین نیاز تهیه شده و طوری طراحی شده است که پژوهشگران با کمترین اطلاعات بتوانند مدل‌های مورد نظر خود را ترسیم نمایند.

موسسه ایران تحقیق با سال‌های فعالیت در حوزه آموزش و پژوهش و برگزاری ده‌ها دوره آموزشی در زمینه روش‌های پژوهش و کاربرد نرم افزارهای آماری، اقدام به تهیه پکیج کامل آموزش نرم افزار پی ال اس SmartPls نموده است. قطعاً این نرم افزار بدون اشکال نیست اما سعی بر این بوده است که دانشجویان و پژوهشگرانی که نیازمند کار عملی در این حوزه هستند بتوانند از این بسته آموزشی استفاده نمایند.

 

معرفی پکیج کامل آموزش نرم افزار پی ال اس SmartPls

پکیج کامل آموزش نرم افزار پی ال اس SmartPls با تلاش اساتید پژوهشی موسسه ایران تحقیق آماده سازی شده است. نرم افزار پی ال اس SmartPls یکی از مجموعه نرم افزارهای مناسب برای مدل یابی معادلات ساختاری بر اساس رویکرد حداقل مجذورات جزئی می‌باشد. اگرچه در این حوزه نرم‌افزارهای بسیار زیادی در دسترس است اما این نرم افزار به دلیل ویژگی‌هایی که دارد شناخته شده‌تر از سایر نرم افزارهاست. در تهیه این بسته آموزشی نیز تلاش بر ارائه مفاهیم به صورت کاربردی بوده است.

سایر ویژگی‌های پکیج کامل آموزش نرم افزار پی ال اس SmartPls

– بیش از ۲ ساعت فیلم آموزشی

– بیش از ۳۲ صفحه فایل پاورپوینت آموزشی

– بیش از ۶۵ صفحه جزوه آموزشی

– توجه ویژه به بحث کاربردی بودن آموزش پی ال اس SmartPls

– اجتناب از مطرح کردن مطالب نظری بیش از حد

– توجه ویژه به نحوه گزارش خروجی‌های نرم افزار پی ال اس SmartPls

– جامعیت آموزش نرم افزار پی ال اس SmartPls و دربر گرفتن بیشتر حوزه‌های کاربرد آن

پکیج کامل آموزش نرم افزار پی ال اس SmartPls

خرید و دریافت پکیج کامل آموزش نرم افزار پی ال اس SmartPls

شما می‌توانید با خرید و دریافت پکیج کامل آموزش نرم افزار پی ال اس SmartPls از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:

– ارسال به صورت پست پیشتاز در ۱ تا ۳ روز کاری به شهرستان‌ها

– ارسال با پیک در ۱ روز کاری برای تهران

– شامل یک بسته در قالب یک عدد DVD و کتابچه

– ارائه برای اولین بار در ایران توسط موسسه ایران تحقیق

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *