مقیاس خوشکامی یا لذت اسنیت – همیلتون (SHPS)

مقیاس خوشکامی یا لذت اسنیت – همیلتون (SHPS)

شادکامی درجه‌ای است که یک فرد کیفیت زندگی کلی‌اش را در مجموع مساعد ارزیابی می‌کند؛ به عبارت دیگر شادکامی عبارت است از اینکه یک فرد چه قدر زندگی که آن را هدایت می‌کند را دوست دارد. سلیگمن، پارکز و استین با مرور منابع موجود اظهار کرده‌اند که علم نمی‌تواند تعریف مناسبی از شادکامی ارائه دهد، اما می‌تواند مؤلفه‌های شادکامی را مشخص کرده و به‌طور تجربی این مؤلفه‌ها را مورد پژوهش قرار دهد. به همین دلیل است که برخی از افراد به‌جای ارائه تعریف از شادکامی، اجزای تشکیل دهنده آن را معرفی کرده‌اند. لذت بردن از زندگی نیز یکی از اجزای اصلی شادکامی است. مقیاس خوشکامی یا لذت اسنیت – همیلتون (SHPS) برای سنجش لذت بردن از زندگی ساخته شده است. با وب سایت دانلود پرسشنامه ایران تحقیق همراه باشید.

معرفی مقیاس خوشکامی یا لذت اسنیت – همیلتون (SHPS)

مقیاس خوشکامی یا لذت اسنیت – همیلتون (SHPS) در سال ۱۹۹۵ توسط اسنیت و همکاران طراحی شد و ۱۴ عبارت دارد که ظرفیت و توانایی کسب لذت را می‌سنجد. این مقیاس در هر دو زمینه بالینی و پژوهشی قابلیت کاربرد دارد. پاسخگو با خواندن هر عبارت، در یک طیف چهار گزینه‌ای، میزان موافقت یا مخالفت خود را با هر عبارت، نشان می‌دهد. این پرسشنامه دارای ۴ زیرمقیاس است که عبارت‌اند از: علایق و سرگرمی‌ها، تعامل اجتماعی، تجربه حسی و خوراک و نوشیدنی.

نمره گذاری مقیاس خوشکامی یا لذت اسنیت – همیلتون (SHPS)

همکاران ما در موسسه ایران تحقیق اقدام به آماده سازی نمره گذاری کامل مقیاس خوشکامی یا لذت اسنیت – همیلتون (SHPS) کرده‌اند. در این فایل که برای اولین بار در ایران به صورت کامل و صحیح ارائه شده است نمره گذاری و محاسبه زیرمقیاس‌ها آمده است.

خرید و دانلود مقیاس خوشکامی یا لذت اسنیت – همیلتون (SHPS)

شما می‌توانید با خرید و دانلود مقیاس خوشکامی یا لذت اسنیت – همیلتون (SHPS) از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:

۱- ارائه به صورت پکیج کامل

۲- دریافت فایل pdf پرسشنامه بدون آرم یا لوگو و آماده استفاده

۳- روایی و پایایی کامل ایرانی و خارجی با رفرنس‌ معتبر

۴- نمره‌گذاری کامل مقیاس خوشکامی یا لذت اسنیت – همیلتون (SHPS)

۵- پایه‌های نظری شادکامی لذت

۶- سابقه و تاریخچه ساخت مقیاس خوشکامی یا لذت اسنیت – همیلتون (SHPS)

۷- پاسخگویی سریع به سوالات

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *