کتاب لاتین مدیریت ارزش مشتری مبتنی بر اینترنت (۲۰۱۵)
مشتریان نقش به ویژه مهمی در عملیات شرکتها بازی میکنند. آنها باعث ایجاد درآمد نقدی و دیگر ارزشها برای شرکتها میشوند. ارزشهایی که توسط مشتریان به شرکتها ارائه میشود، آنها را قادر میسازد تا روابط خود را با دیگر مشارکت کنندگان در بازار مانند سهامداران، تامین کنندگان و کارمندان عمیقتر سازند. در نتیجه، مشتریان به عنوان دارایی شرکتها در نظر گرفته میشوند. از این رو، توسعه روابط مشتری باعث توسعه شرکت، ایجاد ارزش و بهبود سطح درآمد در شرکتها خواهد شد. هدف اصلی کتاب لاتین مدیریت ارزش مشتری مبتنی بر اینترنت نمایش احتمالات مدیریت ارزش مشتری مبتنی بر اینترنت و مدلی است که این فرآیند را توصیف میکند.
مشخصات کتاب لاتین مدیریت ارزش مشتری مبتنی بر اینترنت
نام کتاب: Internet-Based Customer Value Management
نویسنده: Tymoteusz Doligalski
زبان: انگلیسی
تاریخ چاپ: ۲۰۱۵
ویراست: اول
ناشر: Springer
تعداد فصول: ۴ فصل
تعداد صفحات: ۱۶۲ صفحه
حجم فایل: ۲ مگابایت
معرفی کتاب لاتین مدیریت ارزش مشتری مبتنی بر اینترنت
کتاب لاتین مدیریت ارزش مشتری مبتنی بر اینترنت توسط تیموتوز دولیگالسکی به نگارش درآمده و در سال ۲۰۱۵ به چاپ رسیده است. کتاب مدیریت ارزش مشتری مبتنی بر اینترنت به بررسی توسعه روابط آنلاین بامشتری میپردازد. نویسنده در این کتاب بر درک مفهوم در شکل یک مدل تمرکز کرده است. یکی از فواید این کتاب در مقایسه با دیگر کتابهایی که در این باره نوشته شدهاند این است که این کتاب یک دیدگاه مدیریتی را در روابط مشتری توصیف کرده است. نویسنده معتقد است که انواع ویژهای از تبادل ارزش دارای تاثیر به سزایی بر تمایز فعالیتهای وابسته به مدیریت ارزش مشتری آنلاین است و در این کتاب به نشان دادن مفهوم مدیریت ارزش مشتری پرداخته است و مدلها و مفاهیمی را برگزیده است که به درک بهتر این دیدگاه کمک میکنند. این کتاب در ۴ فصل به شرح ذیل طراحی شده است:
فصل اول: ویژگیهای مفهوم مدیریت ارزش مشتری
فصل دوم: تاثیر اینترنت بر ارزش در مشتری
فصل سوم: مدل مفهومی مدیریت ارزش مشتری مبتنی بر اینترنت
فصل چهارم: جنبههای مالی مدیریت ارزش مشتری
خرید و دانلود کتاب لاتین مدیریت ارزش مشتری مبتنی بر اینترنت
شما میتوانید با خرید و دانلود کتاب لاتین مدیریت ارزش مشتری مبتنی بر اینترنت از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:
۱- متن کامل کتاب لاتین مدیریت ارزش مشتری مبتنی بر اینترنت به صورت pdf
۲- دسترسی سریع به لینک دانلود پس از پرداخت
۳- پاسخگویی سریع به سوالات پس از خرید
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.