پروتکل مداخله روان درمانی مثبت گرای گروهی برای افسردگی

پروتکل مداخله روان درمانی مثبت گرای گروهی برای افسردگی

پروتکل مداخله روان درمانی مثبت گرای گروهی برای افسردگی که برای اولین بار در ایران توسط موسسه ایران تحقیق منتشر می‌شود یکی از مشهورترین و پرکاربردترین پروتکل‌های درمانی در روانشناسی است. اساتید، دانشجویان و پژوهشگران روانشناسی همواره در پژوهش‌های خود با این مشکل مواجه هستند که برای اجرای مداخله آموزشی یا درمانی خود یک بسته و راهنمای استاندارد مداخله‌ را در اختیار ندارند. راهنمای درمانی یا پروتکل مداخله به خصوص برای افرادی که قصد چاپ مقاله در مجلات معتبر بین المللی را دارند یک ضرورت به شمار می‌رود. در همین راستا موسسه ایران تحقیق با همکاری دانشجویان مقطع دکتری تخصصی روانشناسی اقدام به گردآوری پروتکل‌های درمانی با رفرنس‌های معتبر و از دانشگاه‌های برجسته دنیا کرده است که یکی از مشهورترین راهنماها پروتکل مداخله روان درمانی مثبت گرای گروهی برای افسردگی است.

مشخصات پروتکل مداخله روان درمانی مثبت گرای گروهی برای افسردگی

این پروتکل در شش جلسه توسط پارکز شینر و زیر نظر دکتر مارتین سلیگن در دانشگاه پنسیلوانیا آماده شده است. کیفیت منحصر به فرد این بسته مداخله‌ای سبب شده است که توسط برجسته‌ترین پژوهشگران به کار گرفته شده است و در بسیاری از کتاب‌های مرجع روانشناسی مثبت‌گرا به آن اشاره شده است. این پروتکل با ترجمه بسیار با کیفیت به همراه رفرنس انگلیسی و متن انگلیسی آن قابل دریافت از سایت ایران تحقیق است. برخی از ویژگی‌های این بسته عبارتند از:

۱- کیفیت ترجمه بسیار بالا به همراه متن اصلی

۲- شش جلسه مداخله مثبت‌گرا در ۲۴ صفحه

۳- چندین تمرین روانشناسی مثبت‌گرا برای مداخلات بیشتر

۴- انسجام در ساختار جلسات مداخله

پروتکل مداخله روان درمانی مثبت گرای گروهی برای افسردگی

خرید و دانلود پروتکل مداخله روان درمانی مثبت گرای گروهی برای افسردگی

شما می‌توانید با خرید و دانلود پروتکل مداخله روان درمانی مثبت گرای گروهی برای افسردگی از مزایای این خرید استفاده کنید که عبارتند:

۱- متن ترجمه شده پروتکل مداخله روان درمانی مثبت گرای گروهی برای افسردگی

۲- متن انگلیسی و رفرنس پروتکل

۳- آماده شده توسط دانشجویان دکتری روانشناسی با کیفیت بالا

۴- فعال شدن لینک دانلود بلافاصله پس از پرداخت وجه

۵- پاسخگویی سریع به سوالات دانشجویان و اساتید

3 پاسخ
  1. فرشته حبيب
    فرشته حبيب گفته:

    اگر شخصی دچار مشکل اضطراب اجتماعی باشد و به دکتر و بیمارستان و مشاوره گروهی رجوع نکند به عنوان اقوم بیمار برای کمک به او چه باید کرد؟

    پاسخ
    • مدیر آموزش
      مدیر آموزش گفته:

      با سلام
      این توضیحات صرفاً جنبه راهنمایی دارند.
      در این گونه موارد معمولاً توصیه می‌شود که اطرافیان فرد درباره مشکل وی اطلاعات بیشتری کسب کنند. مثلا کتاب‌های مرتبط با اضطراب اجتماعی را مطالعه کنید یا از فردی که تحصیلات روانشناسی دارد توضیحاتی دریافت کنید. متاسفانه وقتی فرد مشکلی دارد اطرافیان با رفتارهای غلط خود بیشتر سبب تثبیت آن مشکل می شوند تا حل کردن آن.
      در نهایت بهتر است با یک مشاور یا روانشناس صحبت کنید تا بتواند راهنمایی دقیقی با توجه به شرایط فرد مورد نظر شما ارائه دهد.

      پاسخ
  2. مازیار
    مازیار گفته:

    سلام درود برشما وب سایت خیلی خوبییی بود ممنون از اشتراک گذاریتون موفق و پیروز باشید دوست عزیز.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *