جستجو کنید
طبقه بندی پرسشنامه ها
خرید و دانلود پرسشنامه علوم تربیتی
شما میتوانید از روی سایت ایران تحقیق، به سادگی برای خرید و دانلود پرسشنامه علوم تربیتی اقدام نمایید. در بخش محصولات سایت، طراحی به گونهای صورت گرفته است که امکان خرید و دانلود پرسشنامه علوم تربیتی با تنها چند کلیک و به سادگی انجام گیرد. در این بخش نیازی به ثبت نام یا مراحل اضافه دیگر وجود ندارد و تنها با وار کردن نام و ایمیل خرید انجام میگیرد. پس از پرداخت وجه از طریق درگاههای بانکی معتبر، امکان دانلود فایل وجود دارد. همچنین فایل پرسشنامه خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال میگردد و در هر زمانی حتی پس از گذشت یک سال نیز امکان دانلود فایل وجود دارد. همچنین قابل ذکر است که شما میتواند در هر زمان با ارسال ایمیل خود، فایل پرسشنامه را مجدداً دریافت نمایید.
ساختار پرسشنامه علوم تربیتی
هر پرسشنامه شامل چندین بخش است. در سایت ایران تحقیق تمامی پرسشنامهها دارای ساختاری استاندارد و منسجم هستند. بنابراین شما میتوانید مطمئن باشید که با دانلود پرسشنامه علوم تربیتی به تمامی موارد مدنظر خود دسترسی خواهید داشت. هر پرسشنامه شامل یک بخش سوالات و پاسخنامه است که در ابتدای پرسشنامه آمده است. در بخش دوم تاریخچه ساخت پرسشنامه، سال ساخت و افرادی که آن پرسشنامه را طراحی کردهاند آورده شده است. بخش سوم شامل روایی و پایایی داخلی و خارجی پرسشنامه به همراه رفرنسهای معتبر است. در بخش چهارم نیز نمره گذاری کامل هر پرسشنامه علوم تربیتی و همچنین نحوه محاسبه زیرمقیاسهای آن آمده است. در نهایت منابع و رفرنسهای استفاده شده ذکر شدهاند.
دانلود پرسشنامه علوم تربیتی
موسسه ایران تحقیق به دلیل همکاری با اساتید رشتههای مختلف علوم تربیتی، توانسته است بانک جامع پرسشنامه علوم تربیتی را راه اندازی نماید. علوم تربیتی دارای چندین گرایش از جمله مدیریت آموزشی، تکنولوژی آموزشی، آموزش و پرورش دبستانی و پیشدبستانی، تحقیقات آموزشی، تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش و چند گرایش دیگر است. در تمامی این گرایشها بسته به نوع پژوهش نیاز به استفاده از پرسشنامه وجود دارد. بنابراین دانشجویان و پژوهشگران میتوانند نسبت به دانلود پرسشنامه علوم تربیتی از سایت ایران تحقیق اقدام نمایند. قابل ذکر است که تمامی پرسشنامهها توسط اساتید و دانشجویان دکتری هر رشته طراحی و آماده سازی شدهاند. بنابراین کیفیت تمامی پرسشنامهها مورد تایید سایت ایران تحقیق میباشد.























































































































![معرفی پرسشنامه راهبردهای انگیزشی برای یادگیری (MSLQ) خودتنظیمی یک رویداد نیست بلکه به مجموعهای از فرایندهای شناختی و عاطفی گفته میشود که همراه و در تعامل با هم در یک نظام پردازش اطلاعات عمل میکنند. به اعتقاد پینتریچ و دیگروت ویژگی راهبردهای خودتنظیمی این است که سطح برانگیختی را بالا برده، ميزان درگيري شناختي را افزايش ميدهند و نهايتاً عملكرد تحصيلي را بهبود ميبخشند. از سوی دیگر راهبردهاي انگيزش براي يادگيري به آن دسته از رفتارهايي گفته ميشود كه با يادگيري و پيشرفت در ارتباط هستند. از جمله ابزارهایی که برای سنجش راهبردهای انگیزشی و خودتنظیمی برای یادگیری ساخته شده است MSLQ است. پرسشنامه راهبردهای انگیزشی برای یادگیری که معادل انگلیسی آن Motivated Strategies for Learning Questionnaire است در سال 1990 توسط پینتریچ و دیگروت ساخته شد. این ابزار براساس رویکرد شناختی-اجتماعی مبنی بر تعامل شناخت و انگیزش تدوین شده است. پرسشنامه راهبردهای انگیزشی و خودتنظیمی برای یادگیری در مجموع دارای 47 آیتم و دو مولفه است که این دو مؤلفه نیز هر کدام دارای زیرمولفههایی هستند. این مولفهها عبارتنداز: باورهای انگیزشی شامل زیرمقیاسهای: خودکارآمدی (9 آیتم)، ارزشگذاری درونی (12 آیتم) و اضطراب امتحان (6 آیتم) راهبردهای خودتنظیمی شامل: راهبردهای شناختی (16 آیتم) و خودتنظیمی (4 آیتم) نمره گذاری پرسشنامه راهبردهای انگیزشی برای یادگیری (MSLQ) نمره گذاری پرسشنامه راهبردهای انگیزشی برای یادگیری (MSLQ) به صورت کامل توسط همکاران ما در موسسه ایران تحقیق آماده شده است. خرید و دانلود پرسشنامه راهبردهای انگیزشی برای یادگیری (MSLQ) شما میتوانید با خرید و دانلود پرسشنامه راهبردهای انگیزشی برای یادگیری (MSLQ) از مزایای زیر استفاده نمایید: - ارائه به صورت پکیج کامل برای اولین بار در ایران 2- دریافت فایل word و pdf پرسشنامه بدون آرم یا لوگو 3- روایی و پایایی کامل با رفرنسهای معتبر ایرانی و خارجی 4- نمرهگذاری کامل به همراه نمرات وارونه و زیرمقیاسها 5- پایههای نظری کامل سازه خودتنظیمی 6- سابقه و تاریخچه ساخت پرسشنامه 7- پاسخگویی سریع به سوالات پس از خرید قیمت4 خودتنظیمی[1] یک رویداد نیست بلکه به مجموعهای از فرایندهای شناختی و عاطفی گفته میشود که همراه و در تعامل با هم در یک نظام پردازش اطلاعات عمل میکنند. به اعتقاد پینتریچ و دیگروت[2] (1990) ویژگی راهبردهای خودتنظیمی این است که سطح برانگیختی را بالا برده، ميزان درگيري شناختي را افزايش ميدهند و نهايتاً عملكرد تحصيلي را بهبود ميبخشند. [1] self-regulation [2] Pintrich & De- Groot](http://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/edd/mslq-80x80.jpg)




