پرسشنامه امنیت شغلی نیسی و همکاران (JSQ)

پرسشنامه امنیت شغلی نیسی و همکاران (JSQ)

یکی از پرسشنامه‌های مطرحی که برای سنجش امنیت شغلی در ایران تهیه شده است پرسشنامه امنیت شغلی نیسی و همکاران (JSQ) است. هدف اصلی از طراحی این پرسشنامه شناسایی عوامل تهدید کننده امنیت شغلی در محیط کار بوده است. امنیت شغلی مجموعه‌ای از احساسات، ادراکات مربوط به داشتن شغلی مناسب و اطمینان از تداوم آن در آینده و نیز احساس یا ادراک عوامل تهدید کننده در آن شغل است. در حقیقت می‌توان گفت که منظور از امنیت شغلی این است که سازمان موجبات توانا سازی فرد را فراهم کند، به‌طوری که از نظر تخصصی و توانمندی، سازمان وابسته به فرد شود و در بیرون نیز به تخصص و توانمندی فرد نیاز باشد. اهمیت امنیت شغلی و نقشی که در کارایی بهتر کارکنان دارد سبب شده است که در شرکت‌ها و سازمان‌های مدرن توجه ویژه‌ای به آن شود. در اینجا با پرسشنامه امنیت شغلی نیسی و همکاران (JSQ) که برای این منظور تهیه شده است بیشتر آشنا خواهید شد. با وب سایت دانلود پرسشنامه ایران تحقیق همراه باشید.

معرفی پرسشنامه امنیت شغلی نیسی و همکاران (JSQ)

پرسشنامه امنیت شغلی (JSQ) توسط نیسی و همکاران در سال ۱۳۷۹ در ایران تهیه شد. این پرسشنامه شامل ۳۰ سؤال است که در یک طیف لیکرت پنج گزینه‌ای از کاملاً مخالفم تا کاملاً موافقم نمره‌گذاری می‌شود. هدف اصلی از طراحی این پرسشنامه شناسایی عوامل تهدید کننده امنیت شغلی در محیط کار است. همچنین قابل ذکر است که این پرسشنامه دارای ۹ زیرمقیاس به ترتیب زیر است: تمرکز بر شغل، جابجایی کمتر در شغل، انتخاب شغل مناسب، رضایت شغلی، رضایت اقتصادی، عاطفی بودن محیط کار، احساس آرامش، تعهد سازمانی و دفاع از سازمان.

نمره گذاری پرسشنامه امنیت شغلی نیسی و همکاران (JSQ)

همکاران ما در موسسه ایران تحقیق اقدام به آماده سازی بسته کامل پرسشنامه امنیت شغلی نیسی و همکاران (JSQ) کرده‌اند. در این بسته نمره‌گذاری کامل پرسشنامه شرح داده شده است و نمرات معکوس نیز مشخص شده است. همچنین نحوه محاسبه ۹ زیرمقیاس پرسشنامه نیز آمده است.

خرید و دانلود پرسشنامه امنیت شغلی نیسی و همکاران (JSQ)

شما می‌توانید با خرید و دانلود پرسشنامه امنیت شغلی نیسی و همکاران (JSQ) از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:

۱- ارائه به صورت پکیج کامل برای اولین بار در ایران

۲- فایل pdf پرسشنامه بدون آرم یا لوگو و آماده استفاده

۳- نمره گذاری کامل پرسشنامه امنیت شغلی نیسی و همکاران (JSQ)

۴- روایی و پایایی ایرانی با رفرنس معتبر

۵- پایه‌های نظری امنیت شغلی و معرفی این متغیر

۶- پاسخگویی سریع به سوالات

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *