کتاب روانکاوی لکانی: انقلابی در ذهنیت گرایی

کتاب روانکاوی لکانی: انقلابی در ذهنیت گرایی (۲۰۱۱)

ژاک مری امیل لکان فیلسوف، پزشک و روانکاو بزرگ فرانسوی است. او را به حق باید بزرگترین روانکاو پس از فروید دانست که به دلیل زبان سنگین بسیاری از افراد با کارهایش آشنا نیستند. لکان با شعار بازگشت به فروید به مقابله با روانکاوان ایگو برخواست و اعلام کرد که این گروه سعی دارند با تغییر در نظریه فروید و ارائه برتری به ایگو از نظریه اصلی او دور شوند درحالی که از نظر لکان محور روانکاوی نهاد و ساختار آن است. کتاب روانکاوی لکانی: انقلابی در ذهنیت گرایی به بررسی نظریات روانکاوی لکان می‌پردازد.

book language

مشخصات کتاب روانکاوی لکانی: انقلابی در ذهنیت گرایی

نام کتاب: Lacanian Psychoanalysis: Revolutions in subjectivity

نویسنده: Ian Parker

زبان: انگلیسی

تاریخ چاپ: ۲۰۱۱

ویراست: اول

ناشر: Routledge

تعداد فصول: ۸ فصل

تعداد صفحات: ۲۴۹ صفحه

حجم فایل: ۵ مگابایت

 

کتاب روانکاوی لکانی: انقلابی در ذهنیت گرایی

 معرفی کتاب روانکاوی لکانی: انقلابی در ذهنیت گرایی

کتاب روانکاوی لکانی: انقلابی در ذهنیت گرایی در سال ۲۰۱۱ توسط یان پارکر استاد دانشگاه متروپولین منچستر نوشته شده است. این کتاب به مرور مختصر نظریه روانکاوی لکانی می‌پردازد و از این لحاظ برای افرادی که به تازگی با آرای او آشنا شده‌اند منبع مناسبی به شمار می‌رود. نظریه لکان که تحت تاثیر نظریه زبان شناسی دوسسور، نظریه رشدی هانری والون، و بیشتر از همه نظریه روانکاوی فروید است، به معرفی سه ساختار روان می‌پردازد که عبارتند از: ساحت خیالی، ساحت نماین و ساحت واقعی. ساحت نمادین مهمترین بخش روان در نظریه لکان است که به نوعی با نهاد فرویدی مطابقت دارد و لکان عقیده دارد که برخلاف تصور روانکاوان فروید نهاد دارای ساختاری منسجم و شبیه زبان است. کتاب روانکاوی لکانی: انقلابی در ذهنیت گرایی این مفاهیم را شرح داده است.

خرید و دانلود کتاب روانکاوی لکانی: انقلابی در ذهنیت گرایی

شما می‌توانید با خرید و دانلود کتاب روانکاوی لکانی: انقلابی در ذهنیت گرایی از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:

۱- متن کامل کتاب روانکاوی لکانی: انقلابی در ذهنیت گرایی به صورت pdf

۲- دسترسی سریع به لینک دانلود پس از پرداخت

۳- پاسخگویی سریع به سوالات پس از خرید

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *