مشاغل اولیه معروفترین چهره های جهان

 مشاغل اولیه معروفترین چهره های جهان

در اینجا لیستی جالب از مشاغل اولیه معروفترین چهره های جهان را آورده ایم که در نوع خود بسیار خواندنی هستند.

آدلف هیتلر

هیتلر

هیتلر در دوران کودکی خود در یک صومعه حضور داشته و در آرزوی تبدیل شدن به یک کشیش بوده است. اما بعد از مرگ پدرش در سال ۱۹۰۳ از صومعه خارج شد. در آن زمان و بعد از خروج از صومعه، هیتلر آرزوی دیگی در ذهن می پروراند: وی می‌خواست هنرمندی معروف شود. وی در مسیر تحقق این آرزو مشکلات زیادی تجربه کرد به طوری‌که دوبار از آکادمی هنر وین رد شد. آن‌ها اعتقاد داشتند توانایی هیتلر بیشتر در معماری است تا نقاشی. وی این توصیه را جدی نگرفت زیرا علاقه‌ای به معماری در خود نمی‌دید. در نهایت به عنوان یک نقاش در وین مشغول به کار شد و به طراحی کارت پستال مبادرت ورزید. هیتلر به تدریج فقیرتر و فقیرتر شد و مجبور گشت برای داشتن سرپناه به پناهگاه‌های بی خانمان‌ها روی آورد. در وین بود که هیتلر بتدریج تبدیل به یک ضد یهود شد.

میشایل دل

popular2

موسس شرکت کامپیوتری دل، آقای میشایل دل در سن ۱۲ سالگی در یک رستوران چینی مشغول به کار بود. وی به ازای هر ساعت کار در این رستوران ۲٫۳۰ دلار حقوق دریافت می‌کرده است. او در‌باره تجربه کاری خود بیان نمود «بهترین بخش کار در رستوران رفتارهای بخردانه صاحب رستوران بود، ای کاش کمی زودتر کار را شروع می‌کردم و بیشتر از وی یاد می‌گرفتم، در کارش بسیار جاه طلب بود و هر مشتری که وارد رستوران او می‌شد بسیار خوب و با دقت با آن‌ها رفتار می‌کرد».

سیلوستر استالونه

popular3

سیلوستر استالونه پسری بسیار سخت کوش بود که در آغاز به عنوان تمیز کننده قفس شیرها مشغول به کار شد. این ستاره بسیار محبوب سینما دوران کودکی بسیار سختی را سپری نمود. او به شدت تحت تاثیر مشاجرات همیشگی والدین خود بود و در آخر نیز شاهد طلاق آن‌ها شد. او بعد از کار ممتد، سرانجام به دانشگاه رفت و در یک کالج آمریکایی در رشته هنر مشغول به تحصیل شد. او دانشگاه را قبل از اینکه به نیویورک بیاید و کار بازیگری را شروع کند، ترک کرد. در حالی‌که وی خود را برای بازیگری در صحنه های اکشن آماده می ‌کرد تقریبا انواع مشاغل را تجربه نمود. او برای نخستین بار در سال ۱۹۷۰ کار بازیگری را در فیلم مهمانی کیتی و استود آغاز نمود.

رونالد ریگان

popular4

رونالد ریگان یکی از تاثیرگذارترین رئیس جمهوران ایالات متحده آمریکا بود. وی در ابتدا گوینده اخبار ورزشی بود، وی در اواخر دهه سی به صنعت فیلم روی آورد و در آن به عنوان گوینده فعالیت کرد. وی در بیش از ۵۰ فیلم به عنوان گوینده کار کرد و آخرین آنها در سال ۱۹۶۴ منتشر شد.

دان براون

popular5

دان بروان هنگامی‌که رمان خود به نام رمز داوینچی را منتشر نمود بین مردم کاتولیک و طرفداران فرهنگ عامیانه بحث و حساسیت‌های بسیاری را ایجاد کرد. علی رغم تمامی مشاجرات به وجود آمده، وی طرفداران بسیاری نیز دارد. مادر بروان یک آهنگساز بود و از این‌رو علاقه بسیاری به موسیقی پیدا کرد. بعد از اتمام تحصیلاتش، به هالیود رفت و به عنوان خواننده، و ترانه سرا، پیانیست فعالیت نمود. وی در دهه ۹۰ دو کاست بیرون داد که عنوان یکی از آنها   Angels and Demons نام داشت، سپس وی به معلمی روی آورد و بعد از اندکی نویسندگی را شروع نمود.

موسیلینی

popular6

موسیلینی قبل از تبدیل شده به یک رهبر فاشیست در دنیا، برای یک روزنامه کار می‌کرد. حتی چندین سری نامه‌هایی را نوشت که به صورت رمان منتشر شدند. موسولینی در کار نویسندگی چیره دستی بالایی داشت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *