پرسشنامه مدیریت زمان بریتون و تسر فرم های ۷ و ۱۴ سوالی (TMQ)

پرسشنامه مدیریت زمان بریتون و تسر فرم های ۷ و ۱۴ سوالی (TMQ)

مباحث مربوط به مدیریت زمان به دهه ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ میلادی برمی‌گردد. بیشتر نظریه‌پردازان مدیریت زمان را شامل فنونی می‌دانند که برای تعیین اهداف کوتاه مدت، چگونگی تبدیل این اهداف به وظایف و فعالیت‌ها، چگونگی برنامه ریزی و اولویت بندی کارهای روزانه و چگونگی جلوگیری از وقفه کاری به کار می‌رود. مدیریت زمان به معنی کنترل کردن هر ثانیه از زمان نیست، بلکه شامل روش‌هایی است که مردم از طریق آن‌ها زمان را برای بهبود زندگی خود به کار می‌برند و هدف از مدیریت زمان اختصاص دادن زمان بیشتر به فکر کردن در مورد وظایف تعریف شده است نه انجام وظایف بیشتر در زمان کمتر. با توجه به اهمیت روز افزون زمان در دنیای امروزی، در سال‌های اخیر توجه بیشتری به این متغیر شده است و ابزارهای بسیاری نیز برای سنجش آن ساخته شده است که یکی از آن‌ها پرسشنامه مدیریت زمان بریتون و تسر (TMQ) است. با وب سایت دانلود پرسشنامه ایران تحقیق همراه باشید.

معرفی پرسشنامه مدیریت زمان بریتون و تسر (TMQ)

پرسشنامه مدیریت زمان بریتون و تسر (TMQ) برای اولین بار توسط بریتون و تسر در سال ۱۹۹۱ ساخته شد و شامل ۱۸ سوال بود. همچنین دو نسخه کوتاه‌تر این پرسشنامه در سال‌های بعد ساخته شد که عبارت بودند از:

فرم ۷ سوالی: این فرم در سال ۱۹۹۶ توسط بارلینگ و همکارانش تهیه شد. این نسخه شامل ۷ سوال است و دو زیرمقیاس برنامه ریزی کوتاه مدت و برنامه ریزی بلند مدت دارد.

فرم ۱۴ سوالی: این فرم در نیز در سال ۱۹۹۶ توسط ترومن و هارتلی ساخته شد و با ۱۴ سوال شامل دو زیرمقیاس برنامه ریزی کوتاه مدت و برنامه ریزی بلند مدت است.

نمره گذاری پرسشنامه مدیریت زمان بریتون و تسر (TMQ)

همکاران ما در موسسه ایران تحقیق اقدام به آماده سازی نمره گذاری کامل پرسشنامه مدیریت زمان بریتون و تسر (TMQ-SF) کرده‌اند. در فایل ارائه شده علاوه بر ذکر روایی و پایایی ایرانی و خارجی، نحوه نمره گذاری پرسشنامه و همچنین محاسبه زیرمقیاس‌ها نیز آمده است.

خرید و دانلود پرسشنامه مدیریت زمان بریتون و تسر (TMQ)

شما می‌توانید با خرید و دانلود پرسشنامه مدیریت زمان بریتون و تسر (TMQ) از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:

۱- ارائه به صورت پکیج کامل برای اولین بار در ایران

۲- ارائه دو نسخه ۷ و ۱۴ سوالی به صورت کامل

۳- فایل pdf پرسشنامه بدون آرم یا لوگو و آماده استفاده

۴- نمره گذاری کامل پرسشنامه مدیریت زمان بریتون و تسر (TMQ)

۵- روایی و پایایی ایرانی و خارجی با رفرنس معتبر

۶- پایه‌های نظری مدیریت زمان و معرفی این متغیر

۷- پاسخگویی سریع به سوالات

اضافه کردن به سبد خرید
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *