کتاب لاتین طبقه بندی فازی مشتریان آنلاین

کتاب لاتین طبقه بندی فازی مشتریان آنلاین (۲۰۱۵)

/
هنگامی‌که مدیریت روابط مشتری تمرکز استراتژی شرکتی را بر مشتری قرا…
پرسشنامه فرسودگی تحصیلی مسلش (MBI)

پرسشنامه فرسودگی تحصیلی مسلش (MBI)

/
فرسودگی تحصیلی در میان دانش آموزان مدارس، احساس خستگی ناشی از ت…
مقیاس جهت گیری های یادگیری زبان (LLOS)

مقیاس جهت گیری های یادگیری زبان (LLOS)

/
نقش انگیزش در یادگیری زبان دوم و زبان خارجی مورد تاکید بسیاری از صا…
آثار ونسان ون گوگ به صورت سه بعدی: عمق دادن به نقاشی های ون گوگ

آثار ونسان ون گوگ به صورت سه بعدی: عمق دادن به نقاشی های ون گوگ

/
تا به حال نقدهای بسیاری در رابطه با آثار ونسان ون گوگ منتشر شده…
کتاب لاتین بیماری های پارانشیم کلیه (2012)

کتاب لاتین بیماری های پارانشیم کلیه (۲۰۱۲)

/
کلیه هم همچون هر عضو دیگر بدن در معرض آسیب‌ها و خطرها و بیماری‌های…
کتاب لاتین مدیریت روابط مشتری: مفاهیم و تکنولوژی

کتاب لاتین مدیریت روابط مشتری: مفاهیم و تکنولوژی (۲۰۱۵)

/
کتاب مدیریت روابط مشتری: مفاهیم و تکنولوژی یک منبع یادگیری ج…
کتاب لاتین مدیریت روابط مشتری در صنعت مالی

کتاب لاتین مدیریت روابط مشتری در صنعت مالی (۲۰۱۳)

/
مدیریت روابط مشتری تنها یک موضوع تکنولوژیکی نیست، بلکه یک موضوع سازمانی است که ن…
کتاب لاتین مدیریت دانش مشتری

کتاب لاتین مدیریت دانش مشتری (۲۰۱۴)

/
مدیریت دانش مشتری یکی از موضوعاتی است که طی دهه‌های گذشته و د…
کتاب لاتین یک سیستم مدیریت هوشمند شکایت مشتری با کاربرد در صنعت لجستیک و حمل و نقل

کتاب لاتین یک سیستم مدیریت هوشمند شکایت مشتری با کاربرد در صنعت لجستیک و حمل و نقل (۲۰۱۳)

/
بسیاری از سازمان‌ها در حال حاضر فرآیند کنترل شکایات مشتری را اجرا می‌کن…
کتاب لاتین بازاریابی زنجیره ارزش

کتاب لاتین بازاریابی زنجیره ارزش (۲۰۱۵)

/
کتاب لاتین بازاریابی زنجیره ارزش به بررسی بازاریابی زنجیره ا…