کتاب لاتین مدیریت روابط مشتری: مفاهیم و تکنولوژی

کتاب لاتین مدیریت روابط مشتری: مفاهیم و تکنولوژی (۲۰۱۵)

کتاب مدیریت روابط مشتری: مفاهیم و تکنولوژی یک منبع یادگیری جامع و مناسب برای دانشجویان مدیریت روابط مشتری و همچنین مدیرانی است که به دنبال درک بهتر از نقش مدیریت روابط مشتری هستند که بتوانند آن را در سازمان خود اجرا کنند و به موفقیت سازمانی و بهبود دست یابند. کتاب مدیریت روابط مشتری: مفاهیم و تکنولوژی‌ها به بررسی و معرفی مفهوم مدیریت روابط مشتری، توصیف فواید، چگونه و چرا باید از آن استفاده کرد، تکنولوژی‌هایی که در این زمینه به کار گرفته شده‌اند و چگونگی اجرای آن‌ها می‌پردازد.

مشخصات کتاب لاتین مدیریت روابط مشتری: مفاهیم و تکنولوژی

نام کتاب: Customer Relationship Management

نویسنده: Francis Buttle And Stan Maklan

زبان: انگلیسی

تاریخ چاپ: ۲۰۱۵

ویراست: سوم

ناشر: Routledge

تعداد فصول: ۱۵ فصل

تعداد صفحات: ۴۲۷ صفحه

حجم فایل: ۶ مگابایت

 

کتاب لاتین مدیریت روابط مشتری: مفاهیم و تکنولوژی

معرفی کتاب لاتین مدیریت روابط مشتری: مفاهیم و تکنولوژی

کتاب لاتین مدیریت روابط مشتری: مفاهیم و تکنولوژی توسط فرانسیس باتل و استان مکلان به نگارش درآمده و در سال ۲۰۱۵ به چاپ رسیده است. این کتاب یک راهنما در هر جنبه از مدیریت روابط مشتری در کسب و کار و یا مطالعات شما فراهم می‌آورد. این کتاب بر تحقیقات مستقل و آکادمیک تمرکز کرده است و شامل سیستم‌های اطلاعات، بازاریابی، منابع انسانی، مدیریت پروژه، مالی، استراتژی و … می‌شود. کتاب مدیریت روابط مشتری نرم افزارهای مدیریت روابط مشتری را به شما نشان می‌دهد و همچنین مثالهایی موردی از مدیریت روابط مشتری را در عمل توصیف می‌کند. این کتاب دیدگاه متعادل و جامعی از مدیریت روابط مشتری ارائه می‌دهد. هدف نویسندگان از نگارش این کتاب ارائه عملکردهای مدیریت روابط مشتری و همچنین تکنولوژی‌هایی است که در این زمینه به کار برده می‌شود تا بازاریابی، فروش و اهداف خدماتی و همچنین توسعه و اهداف سازمانی را افزایش و بهبود بخشد. این کتاب در ۱۲ فصل و ۶ بخش به شرح ذیل طراحی شده است:

فصل اول: درک و معرفی مدیریت روابط مشتری

فصل دوم: مدیریت روابط مشتری استراتژیک 

فصل سوم: مدیریت روابط مشتری عملیاتی

فصل چهارم: مدیریت روابط مشتری تحلیلی

فصل پنجم: تحقق منافع مدیریت روابط مشتری

فصل ششم: نگاهی به آینده

خرید و دانلود کتاب لاتین مدیریت روابط مشتری: مفاهیم و تکنولوژی

شما می‌توانید با خرید و دانلود کتاب لاتین مدیریت روابط مشتری: مفاهیم و تکنولوژی از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:

۱- متن کامل کتاب لاتین مدیریت روابط مشتری: مفاهیم و تکنولوژی به صورت pdf

۲- دسترسی سریع به لینک دانلود پس از پرداخت

۳- پاسخگویی سریع به سوالات پس از خرید

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *