کتاب لاتین مدیریت روابط مشتری در صنعت مالی

کتاب لاتین مدیریت روابط مشتری در صنعت مالی (۲۰۱۳)

مدیریت روابط مشتری تنها یک موضوع تکنولوژیکی نیست، بلکه یک موضوع سازمانی است که نقش مهمی در تعریف فعالیت‌های مدیریت تغییر و حمایت از آن بازی می کند. کتاب مدیریت روابط مشتری در صنعت مالی به بررسی فرآیندهای سازمانی و نوآوری تکنولوژی می پردازد

مشخصات کتاب لاتین مدیریت روابط مشتری در صنعت مالی

نام کتاب: Customer Relationship Management in the Financial Industry

نویسنده: Federico Rajola

زبان: انگلیسی

تاریخ چاپ: ۲۰۱۳

ویراست: دوم

ناشر: Springer

تعداد فصول: ۱۲ فصل

تعداد صفحات: ۱۸۶ صفحه

حجم فایل: ۳ مگابایت

 

کتاب لاتین مدیریت روابط مشتری در صنعت مالی

معرفی کتاب لاتین مدیریت روابط مشتری در صنعت مالی

کتاب لاتین مدیریت روابط مشتری در صنعت مالی توسط فدریکو راجولا به نگارش درآمده و در سال ۲۰۱۳ به چاپ رسیده است. هدف از این کتاب بررسی و کنترل مدیریت روابط مشتری از دیدگاه تکنولوژیکی و سازمانی است. این کتاب بر فعالیت‌های مرتبط تمرکز کرده است که می‌توانند در پروژه‌های مدیریت روابط مشتری اجرا شوند. نویسنده در کتاب مدیریت روابط مشتری به مسائلی مانند شناسایی و طبقه‌بندی اهداف کسب و کار، کیفیت اطلاعات، توسعه روش و طراحی، تمرکز بر کاربران براساس نیازهای مناطق کسب و کار مختلف، شناسایی پروفایل‌های کاربران مختلف، انتخاب فرآیند برای انتخاب محصول، راه‌های گسترش اطلاعات، معماری تکنولوژیکی و تغییرات سازمانی مورد نیاز پرداخته است. این کتاب در ۱۲ فصل به شرح ذیل طراحی شده است:

فصل اول: مقدمه

فصل دوم: تکنولوژی اطلاعات یک کسب و کار است: برخی از انعکاسات نوظهور و دولت تکنولوژی اطلاعات در پروژه‌های مدیریت روابط مشتری

فصل سوم: چهارچوب تئوری مدیریت روابط مشتری

فصل چهارم: سازماندهی پروژه مدیریت روابط مشتری در صنعت مالی

فصل پنجم: مدیریت روابط مشتری  ۲٫۰  در صنعت مالی

فصل ششم: سازمان فعالیت‌های انبار اطلاعات

فصل هفتم: سازمان کشف دانش و فعالیت‌های دیدگاهی مشتری

فصل هشتم: تکنیک‌های داده کاوی

فصل نهم: تحول روابط مشتری و ارزش مشتری

فصل دهم: فواید اساسی و اثرات سازمانی مدیریت روابط مشتری در بانک

فصل یازدهم: سیستم‌های داده کاوی از عملکرد بازاریابی پشتیبانی می‌کنند : تجربه بانکا مونته دی پاسچی دی سینا

فصل دوازدهم: نتیجه گیری

خرید و دانلود کتاب لاتین مدیریت روابط مشتری در صنعت مالی

شما می‌توانید با خرید و دانلودکتاب لاتین مدیریت روابط مشتری در صنعت مالی از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:

۱- متن کامل کتاب لاتین مدیریت روابط مشتری در صنعت مالی به صورت pdf

۲- دسترسی سریع به لینک دانلود پس از پرداخت

۳- پاسخگویی سریع به سوالات پس از خرید

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *