در نظام کنونی اقتصاد بینالملل اهمیت شرکتهای فعال در عرصههای تجاری…
http://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/BRAND.jpg400400مدیر پژوهشhttp://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/Picture3.pngمدیر پژوهش2017-10-16 16:48:562017-10-16 16:48:56پاورپوینت برند: آشنایی با مفاهیم برند و برندسازی در مدیریت
مصرف مواد اعتیادآور و وابستگی به آن، پدیدهای مزمن و عودکننده است …
http://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/ADDICTION.jpg225225مدیر پژوهشhttp://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/Picture3.pngمدیر پژوهش2017-10-16 16:27:552017-10-16 16:27:55پاورپوینت نظریه ها و مفاهیم مربوط به اعتیاد
در نظریه معرفت شناسی عام، نیاز به خاتمه به عنوان تمایل فرد ب…
http://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/edd/Untitled15.png300299مدیر آموزشhttp://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/Picture3.pngمدیر آموزش2017-10-16 15:36:532018-09-13 13:12:31مقیاس نیاز به خاتمه (NFCS)
نارسایی قلبی یک مشکل عمده روبه رشد است که نه تنها بیماران، بلک…
http://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/edd/hpp13fe.jpg300300مدیر آموزشhttp://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/Picture3.pngمدیر آموزش2017-10-16 15:17:502018-09-13 13:13:43پرسشنامه نگرانی های مرتبط با بیماری در بیماران مبتلا به نارسایی قلبی (CADQ)
پاورپوینت برند: آشنایی با مفاهیم برند و برندسازی در مدیریت
پاورپوینت اختلال تصویر بدنی: تاریخچه، تعاریف و علل
پاورپوینت نظریه ها و مفاهیم مربوط به اعتیاد
مقیاس نیاز به خاتمه (NFCS)
پرسشنامه نظم جویی شناختی هیجان (CERQ)
پرسشنامه کمال گرایی چند بعدی تهران بشارت (TMPS)
پرسشنامه سلامت سازمانی (OHI)
پرسشنامه نگرانی های مرتبط با بیماری در بیماران مبتلا به نارسایی قلبی (CADQ)
پرسشنامه ذهن آگاهی فرایبورگ ـ فرم کوتاه (FMI)
مقیاس تکانش گری بارت (۱۱- BIS)