پرسشنامه کمال گرایی چند بعدی تهران بشارت (TMPS)

پرسشنامه کمال گرایی چند بعدی تهران بشارت (TMPS)

برای آشنایی با پرسشنامه کمال گرایی چند بعدی تهران بشارت ابتدا باید با سازه کمال گرایی آشنا شد. در دهه‌های اخیر علاقه زیادی در بین نظریه‌پردازان و پژوهشگران برای بررسی سازه کمال‌گرایی به وجود آمده است. یکی از جامع‌ترین و پذیرفته‌ترین تعاریف از کمال‌گرایی توسط فراست و همکارانش ارائه شده است. آن‌ها کمال گرایی را به عنوان مجموعه‌ای از معیارهای بسیار بالا برای عملکرد که با خود ارزشیابی‌های منفی و انتقادی همراه است، تعریف کرده‌اند. هویت و فلت نیز معتقدند که کمال گرایی گرایش فرد به داشتن مجموعه‌ای از معیارهای بالا و افراطی و تمرکز بر شکست‌ها و نقص‌ها در عملکرد است. هویت و فلت رویکردی جامع برای تعریف و اندازه‌گیری کمال گرایی ارائه داده‌اند. در مدل آن‌ها کمال گرایی از سه بعد مجزا تشکیل شده است: ۱- کمال گرایی خودمدار ۲- کمال گرایی دیگر مدار ۳- کمال گرایی جامعه مدار. با وب سایت دانلود پرسشنامه ایران تحقیق همراه باشید.

معرفی پرسشنامه کمال گرایی چند بعدی تهران بشارت (TMPS)

پرسشنامه کمال گرایی چند بعدی تهران بشارت برای اندازه گیری این سه بعد کمال گرایی ساخته شد. بشارت در سال ۱۳۸۶ این پرسشنامه را که دارای ۳۰ سوال و سه زیرمقیاس برای اندازه گیری کمال گرایی خودمدار، دیگر مدار و جامعه مدار است طراحی کرد.

 

نمره گذاری پرسشنامه کمال گرایی چند بعدی تهران بشارت (TMPS)

در فایلی که توسط همکاران ما در موسسه ایران تحقیق آماده شده است نمره گذاری کامل این پرسشنامه به همراه نحوه محاسبه زیرمقیاس‌ها آمده است. همچنین روایی و پایایی این پرسشنامه نیز به همراه رفرنس معتبر ارائه شده است.

خرید و دانلود پرسشنامه کمال گرایی چند بعدی تهران بشارت (TMPS)

شما می‌توانید با خرید و دانلود پرسشنامه کمال گرایی چند بعدی تهران بشارت از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:

۱- ارائه به صورت پکیج کامل برای اولین بار در ایران

۲- فایل pdf پرسشنامه بدون آرم یا لوگو و آماده استفاده

۳- نمره گذاری کامل پرسشنامه کمال گرایی چند بعدی تهران بشارت

۴- روایی و پایایی ایرانی رفرنس معتبر

۵- پایه‌های نظری کمال گرایی

۶- پاسخگویی سریع به سوالات

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *