کتاب لاتین یادگیری سازمانی از بازخورد عملکرد (2003)

کتاب لاتین یادگیری سازمانی از بازخورد عملکرد (۲۰۰۳)

تحلیل بازخورد عملکرد یک مسیر جدید برای تحقیق است و کتاب لاتین یادگیری سازمانی از بازخورد عملکرد دیدگاه‌های با ارزشی را در چگونگی تعامل یادگیری سازمانی با تاثیرات آنها در رفتار‌های سازمانی مانند تاثیرات رقابتی و سازمانی ارائه می‌دهد. کتاب لاتین یادگیری سازمانی از بازخورد عملکرد یک دیدگاه رفتاری به نوآوری و تغییرات است.  این کتاب تحلیل جامعی از چگونگی درگیری شرکت‌ها در پاسخ به بازخوردها درباره عملکرد شان ارائه می‌دهد. براساس ایده‌های تئوری سازمانی، روانشناسی اجتماعی و اقتصادی، این کتاب توضیح داده است که چگونه مدیران اهداف را تنظیم می‌کنند، عملکردها را ارزیابی و تغییرات استراتژیک را تعیین می‌کنند.

مشخصات کتاب لاتین یادگیری سازمانی از بازخورد عملکرد

نام کتاب: Organizational Learning from Performance Feedback

نویسنده: Henrich R. Greve

زبان: انگلیسی

تاریخ چاپ: ۲۰۰۳

ویراست: اول

ناشر: Cambridge University Press

تعداد فصول: ۶ فصل

تعداد صفحات: ۲۲۷ صفحه

حجم فایل: ۱٫۴ مگابایت

 

کتاب لاتین یادگیری سازمانی از بازخورد عملکرد (2003)

معرفی کتاب لاتین یادگیری سازمانی از بازخورد عملکرد

کتاب لاتین یادگیری سازمانی از بازخورد عملکرد توسط هندریچ گریو به نگارش درآمده و در سال ۲۰۰۵ به چاپ رسیده است. نویسنده در این کتاب گزارش می‌کند که چگونه تئوری با شواهد کنونی در تغییر سازمانی ریسک پذیری متناسب است. یافته‌های این کتاب نشان می‌دهد که سازمان‌ها با عملکرد بالا به سرعت میزان تغییرات خود را کاهش می‌دهند، اما سازمان‌ها با عملکرد پایین این میزان را به آهستگی افزایش می‌دهند. این کتاب همچنین نشان می‌دهد که چگونه سازمان‌ها به بازخورد عملکرد واکنش نشان می‌دهند. نویسنده در کتاب لاتین یادگیری سازمانی از بازخورد عملکرد یک تئوری از یادگیری سازمان‌ها را از تجربیات آنها با جمع آوری مقیاس عملکرد، سطوح روحیه براساس عملکرد قبلی آنها و تغییر فعالیتهای سازمانی نشان می‌دهد. فعالیتهایی مانند مخارج تحقیق و توسعه، نو آوری و سرمایه گذاری بر عملکرد و ریسک سازمان تاثیر می‌گذارد.  نویسنده معتقد است که تمامی این فعالیتها تحت تاثیر عملکرد سازمانی هستند، زیرا مدیران تمایل دارند که دامنه گسترده‌ای از عمل‌های استراتژیک را امتحان کنند تا مشکل عملکرد پایین را حل کنند. این کتاب در ۶ فصل به شرح ذیل طراحی شده است:

فصل اول: مقدمه

فصل دوم: اصول و پایه

فصل سوم: مدل 

فصل چهارم: کاربرد 

فصل پنجم: عناوین پیشرفته

فصل ششم: نتیجه گیری

خرید و دانلود کتاب لاتین یادگیری سازمانی از بازخورد عملکرد

شما می‌توانید با خرید و دانلود کتاب لاتین یادگیری سازمانی از بازخورد عملکرد از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:

۱- متن کامل کتاب لاتین یادگیری سازمانی از بازخورد عملکرد به صورت pdf

۲- دسترسی سریع به لینک دانلود پس از پرداخت

۳- پاسخگویی سریع به سوالات پس از خرید

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *