پرسشنامه یادگیری سازمانی نیفه (OL)

پرسشنامه یادگیری سازمانی نیفه (OL)

پژوهشگران یادگیری سازمانی را به عنوان کشف و اصلاح خطا تعریف می‌کنند. به نظر فایول و لایلز یادگیری سازمانی فرآیند بهبود اقدامات از طریق دانش بهتر و وشناخت موثرتر است. در جایی دیگر، آرجریس نیز یادگیری سازمانی را در گرو به اشتراک گذاشتن دانش، باورها و مفروضات در میان افراد و تیم‌ها می‌داند. داجسون یادگیری سازمانی را به عنوان روشی که سازمان‌ها ایجاد، تکمیل و سازماندهی می‌کنند تا دانش و جریانای عادی کار در رابطه با فعالیت‌ها و همچنین بهبود کارایی سازمان از طریق بکارگیری مهارت‌های گسترده نیروی کار توسعه یابد، تعریف می‌کند. در مورد قلمروی یادگیری سازمانی در مباحث مدیریتی سه سطح متمایز اما مرتبط به هم وجود دارد. سطح اول یادگیری فردی است که اشاره به تغییر مهارت‌ها، بینش‌ها، دانش، گرایش‌ها و ارزش‌ها دارد. سطح دوم یادگیری تیمی یا گروهی است و مربوط به افزایش دانش، مهارت‌ها و شایستگی‌هایی است که به کمک گروه‌ها و با حضور در آن‌ها به دست می‌آید. سطح سوم، یادگیری سازمانی است این سطح بیانگر قابلیت‌های فکری و بهره‌وری است که در نتیجه آن بهبود مستمر در سراسر سازمان حاصل می‌شود.

معرفی پرسشنامه یادگیری سازمانی نیفه (OL)

پرسشنامه یادگیری سازمانی نیفه (OL) را نیفه  در سال ۲۰۰۱ طراحی نمود. این پرسشنامه حاوی ۲۴ سوال می‌باشد که در کل ۵ بعد از یادگیری سازمانی را می‌سنجد که عبارتند از: مهارت‌های فردی، مدل‌های ذهنی، چشم‌انداز مشترک، یادگیری تیمی و تفکر سیستمی. نمره‌گذاری این پرسشنامه در یک طیف لیکرت ۷ درجه‌ای از کاملاً موافقم تا کاملاً مخالفم می‌باشد.

نمره گذاری پرسشنامه یادگیری سازمانی نیفه (OL)

همکاران ما در بخش مدیریت موسسه ایران تحقیق اقدام به آماده‌سازی نمره گذاری کامل پرسشنامه یادگیری سازمانی نیفه (OL) کرده‌اند. در فایل آماده شده علاوه بر نمره گذاری کامل پرسشنامه، نحوه محاسبه پنج زیرمقیاس پرسشنامه یادگیری سازمانی نیفه (OL) نیز آمده است.

خرید و دانلود پرسشنامه یادگیری سازمانی نیفه (OL)

شما می‌توانید با خرید و دانلود پرسشنامه یادگیری سازمانی نیفه (OL) از مزایای این خرید استفاده نمایید که عباتند از:

 ۱- ارائه به صورت پکیج کامل برای اولین بار در ایران

 ۲- دریافت فایل pdf پرسشنامه بدون آرم یا لوگو

 ۳- روایی و پایایی ایرانی و خارجی پرسشنامه با رفرنس معتبر

 ۴- نمره‌گذاری کامل پرسشنامه یادگیری سازمانی نیفه (OL)

 ۵- سابقه و تاریخچه ساخت پرسشنامه یادگیری سازمانی نیفه (OL)

 ۶- پایه‌های نظری مرتبط با یادگیری سازمانی

 ۷- پاسخگویی سریع به سوالات شما

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *