پرسشنامه کارآفرینی سازمانی رابینز و کولتر (ROE)

پرسشنامه کارآفرینی سازمانی رابینز و کولتر (ROE)

کارآفرینی فرآیندی است که منجر به ایجاد رضایت مندی و یا تقاضای جدید می‌گردد که عبارتست از فرآیند ایجاد ارزش از راه تشکیل مجموعه منحصر به فردی از منابع به منظور بهره‌گیری از فرصت‌ها. یکی از شاخه‌های اصلی کارآفرینی، کارآفرینی در سازمان است که بدون شک سهم چشمگیری در توفیق و تعالی سازمان‌ها دارد. کارآفرین فردی است که مخاطره‌های یک فعالیت اقتصادی را سازماندهی و اداره می‌کند و در عین حال کسی است که فرصت‌ها را در می‌یابد و برای پیگیری آن‌ها، یک سازمان را راه‌اندازی می‌کند. یکی از ابزارهای معروفی که برای سنجش کارآفرینی افراد ساخته شده است پرسشنامه کارآفرینی سازمانی رابینز و کولتر (ROE) است.

معرفی پرسشنامه کارآفرینی سازمانی رابینز و کولتر (ROE)

پرسشنامه کارآفرینی سازمانی رابینز و کولتر (ROE) در سال ۱۹۸۹ طراحی شد. این پرسشنامه مشتمل بر ۲۲ ماده می‌باشد و کارآفرینی افرادی که در یک سازمان مشغول به کار هستند را می‌سنجد. در این پرسشنامه امکان طبقه‌بندی افراد از نظر میزان کارآفرینی وجود دارد.

نمره گذاری پرسشنامه کارآفرینی سازمانی رابینز و کولتر (ROE)

همکاران ما در بخش مدیریت موسسه ایران تحقیق اقدام به آماده سازی نمره گذاری کامل پرسشنامه کارآفرینی سازمانی رابینز و کولتر (ROE) کرده‌اند. در فایل آماده شده علاوه بر دستوالعمل نمره گذاری هر عبارت، امکان تفسیر نمرات به دست آمده نیز وجود دارد. بنابراین در پایان می‌توان هر فرد را با توجه به نمره‌ای که کسب کرده در یکی از چهار طبقه قرار داد.

خرید و دانلود پرسشنامه کارآفرینی سازمانی رابینز و کولتر (ROE)

شما می‌توانید با خرید و دانلود پرسشنامه کارآفرینی سازمانی رابینز و کولتر (ROE) از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:

۱- ارائه به صورت پکیج کامل برای اولین بار در ایران

 ۲- دریافت فایل pdf پرسشنامه بدون آرم یا لوگو

 ۳- پایایی ایرانی پرسشنامه با رفرنس معتبر

 ۴- نمره‌گذاری کامل پرسشنامه کارآفرینی سازمانی رابینز و کولتر (ROE)

 ۵- سابقه و تاریخچه ساخت پرسشنامه کارآفرینی سازمانی رابینز و کولتر (ROE)

 ۶- پایه‌های نظری مرتبط با کارآفرینی

 ۷- پاسخگویی سریع به سوالات شما

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *