استخدام آموزش و پرورش در سال 94

استخدام آموزش و پرورش در سال ۹۴ (تایید خبر استخدام)

سخنگوی دولت خبر جذب ۵۰۰۰ نفر در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۳۹۴ را تأیید کرد. با توجه به شایعاتی که در روز‌های اخیر درباره استخدامی آموزش و پرورش به وجود آمده بود، سخنگوی دولت ضمن تایید خبر استخدامی نیروهای جدید در وزارت آموزش و پرورش، اعلام کرد که هنوز جزئیات این استخدام اعلام نشده است. همچنین بنابر اعلام مسئولان جذب وزارت آموزش و پرورش نیز استخدام پنج هزار نفر صورت خواهد گرفت اما هنوز جزئیات آن مشخص نشده است.

تاریخ برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش در سال ۹۴

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرده است که آزمون استخدامی آموزش و پرورش تابستان سال ۱۳۹۴ برگزار خواهد شد. متقاضیان شرکت در این آزمون توجه داشته باشند که هنوز تاریخ دقیق آزمون مشخص نشده است و بنابراین از واریز هر گونه وجه و ثبت نام در سایت‌ها پرهیز نمایند. قابل ذکر است که در روزهای اخیر برخی سایت‌ها اقدام به انتشار جزئیات آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش کرده بودند که با پیگیری‌های انجام گرفته مشخص شد این اطلاعات ناصحیح است و شماره حساب‌ها و وبسایت ثبت نام آزمون مربوط به آزمون‌های دوره‌های قبل بوده است.

جزئیات اعلام شده توسط معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش درباره استخدام آموزش و پرورش در سال ۹۴

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم به برخی از جزئیات استخدامی آموزش و پرورش اشاره کرده است:

– تعداد افراد استخدامی ۵۰۰۰ نفر خواهد بود.

– آزمون استخدامی در طول سال ۱۳۹۴ برگزار خواهد شد.

– افراد استخدام شده از مهرماه سال ۱۳۹۵ به بدنه وزارت آموزش و پرورش اضافه می‌شوند.

– استخدام از بین افراد دارای مدرک کارشناسی و بالاتر خواهد بود.

– در صورت برابر بودن امتیازات، معلمان حق التدریسی در اولویت استخدام خواهند بود.

با توجه به اظهارات معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش، اخباری که در زمینه تاریخ برگزاری آزمون استخدامی در مرداد ماه ۱۳۹۴ اعلام شده بود تایید نشده است. اخبار مربوط به این آزمون استخدامی توسط سایت ایران تحقیق منتشر خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *