پرسشنامه همدلی بهر و تحلیل بهر کودکان

پرسشنامه همدلی بهر و تحلیل بهر کودکان

همدلی ظرفیت بنیادین افراد در تنظیم روابط، حمایت از فعالیت‌های مشترک و انسجام گروهی است. این توانایی نقشی اساسی در زندگی اجتماعی دارد و نیروی برانگیزنده رفتارهای اجتماعی و رفتارهایی است که انسجام گروهی را در پی دارد. همدلی عنصری ضروری برای عملکردهای موفقیت‌آمیزِ بین‌شخصی محسوب می‌شود و پاسخ عاطفی فرد به واکنش‌های عاطفی دیگران است. همدلی در متون روانشناسی در نظریه کارل راجرز مطرح شده است. کارل راجرز اعتقاد دارد همدلی به معنای نگریستن از دیدگاه فرد دیگری به دنیا می‌باشد، طوری که تا حدودی بتوان نوع نگرش وی به دنیا و مسایل اطراف را تشخیص داد و از این راه درک تقریبی از وی حاصل گردد. هرگاه چنین درکی از یک فرد به وجود آید، می‌توان دلیل بروز برخی از رفتارها، هیجانات، و واکنش‌های او را فهمید. با وب سایت دانلود پرسشنامه ایران تحقیق همراه باشید.

معرفی پرسشنامه همدلی بهر و تحلیل بهر کودکان

پرسشنامه همدلی بهر و تحلیل بهر کودکان توسط آیونگ، ویل‌رایت، الیسون، اتکینسون، ساماراویرما و بارون-کوهن ساخته شده است که دارای ۵۵ ماده بوده و در طیف لیکرت ۴ درجه‌ای (کاملاً درست تا کاملاً غلط) پاسخ داده می‌شود. هدف این مقیاس بررسی میزان همدلی در کودکان است. ۲۷ ماده مقیاس، همدلی بهر و ۲۸ ماده آن، تحلیل بهر کودک را می‌سنجند.

نمره‌گذاری پرسشنامه همدلی بهر و تحلیل بهر کودکان

همکاران ما در بخش روانشناسی موسسه ایران تحقیق اقدام به آماده‌سازی نمره‌گذاری کامل پرسشنامه همدلی بهر و تحلیل بهر کودکان کرده‌اند. در فایل ارائه شده علاوه بر ارایه شیوه نمره‌گذاری هر عبارت، سوالات نیز به تفکیک هر عامل ارایه شده است.

خرید و دانلود پرسشنامه همدلی بهر و تحلیل بهر کودکان

شما می‌توانید با خرید و دانلود پرسشنامه همدلی بهر و تحلیل بهر کودکان از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:

۱- ارائه به صورت پکیج کامل برای اولین بار در ایران

۲- فایل pdf پرسشنامه بدون آرم یا لوگو و آماده استفاده

۳- نمره گذاری کامل پرسشنامه همدلی بهر و تحلیل بهر کودکان

۴- روایی و پایایی ایرانی و خارجی با ده‌ها رفرنس معتبر

۵- پایه‌های نظری همدلی

۶- پاسخگویی سریع به سوالات

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *