پرسشنامه مهارت های ارتباطی کوئین دام (CSTR)

پرسشنامه مهارت های ارتباطی کوئین دام (CSTR)

مهارت‌های اجتماعی رفتارهایی هستند که تحول آن‌ها می‌تواند بر روابط بین افراد از یک سو و بهداشت روانی آنان و نیز عملکرد مفید و موثر در اجتماع از سوی دیگر، موثر باشد. مهارت‌های اجتماعی به عنوان وسیله ارتباط بین فرد و محیط، تعریف می‌شود و این وسیله برای شروع و ادامه یک ارتباط سازنده و سالم با همسالان، به عنوان بخش مهمی از بهداشت روانی، مورد استفاده واقع می‌شود. مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی برای ایجاد، سازماندهی و حفظ یک رابطه انسانی لازم است. مهارت‌های ارتباطی شامل مهارت‌های متفاوتی هستند. برای مثال توانایی گوش دادن فعالانه به عنوان یک مهارت اساسی در روابط بین‌فردی همواره مورد توجه بوده است. این مهارت نوعی از مشارکت فعال در یک گفت و شنود است؛ فعالیتی که گوینده را در انتقال منظور خویش، یاری می‌کند. با وب سایت دانلود پرسشنامه ایران تحقیق همراه باشید.

معرفی پرسشنامه مهارت های ارتباطی کوئین دام (CSTR)

پرسشنامه مهارت های ارتباطی کوئین دام (CSTR) مقیاسی مشتمل بر ۳۴ سوال است که توسط موسسه کوئین‌دام منتشر شده است و پنج زیر مقیاس توانایی دریافت با درک پیامهای کلامی و غیرکلامی، نظم‌دهی به هیجانات، مهارت گوش دادن، بینش نسبت به فرآیند ارتباط، و قاطعیت ارتباطی  را در بر می‌گیرد.

نمره گذاری پرسشنامه مهارت های ارتباطی کوئین دام (CSTR)

همکاران ما در بخش روانشناسی موسسه ایران تحقیق اقدام به آماده سازی نمره گذاری کامل پرسشنامه مهارت های ارتباطی کوئین دام (CSTR) کرده‌اند. در فایل ارائه شده، علاوه بر نمره گذاری هر عبارت و نمرات وارونه، پنج زیرمقیاس نیز قابل محاسبه است.

خرید و دانلود پرسشنامه مهارت های ارتباطی کوئین دام (CSTR)

شما می‌توانید با خرید و دانلود پرسشنامه مهارت های ارتباطی کوئین دام (CSTR) از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:

۱- ارائه به صورت پکیج کامل برای اولین بار در ایران

 ۲- دریافت فایل pdf پرسشنامه بدون آرم یا لوگو

 ۳- پایایی و روایی ایرانی و خارجی پرسشنامه با رفرنس معتبر

 ۴- نمره‌گذاری کامل پرسشنامه مهارت های ارتباطی کوئین دام (CSTR)

 ۵- سابقه و تاریخچه ساخت پرسشنامه مهارت های ارتباطی کوئین دام (CSTR)

 ۶- پایه‌های نظری مرتبط با مهارت‌های ارتباطی

 ۷- پاسخگویی سریع به سوالات شما

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *