کتاب لاتین تکنولوژی های تبلیغاتی هدفمند در محیط فناوری اطلاعات و ارتباطات

کتاب لاتین تکنولوژی های تبلیغاتی هدفمند در محیط فناوری اطلاعات و ارتباطات (۲۰۱۳)

در سال‌های گذشته، فضای تکنولوژی اطلاعات و برقراری ارتباطات شروع به تغییر چشم‌گیری کرد. خدمات وب نیز اهمیت به سزایی را در ایجاد مدل‌های کسب و کار جدید و موقعیت‌های درآمدی برای شرکت‌های اینترنتی به دست آورد. در همین زمان کسب و کار به سمت محدوده برقراری ارتباط حرکت کرد. تبلیغات هدفمند یکی از این موقعیت‌ها است که یک زمینه خدماتی برای تعامل طرف سوم فراهم می‌آورد. مفهوم تبلیغات هدفمند شامل اطلاعات جزئی درباره مشتریان و  ترجیحات آن در استفاده از اینترنت یا دیگر رسانه‌ها برای هدف تبلیغات شخصی است. کتاب لاتین تکنولوژی تبلیغاتی هدفمند در محیط فناوری اطلاعات و ارتباطات به بررسی تکنولوژی‌های تبلیغاتی هدفمند و همچنین تاثیرات کسب و کار استراتژیک آنها می‌پردازد و یک بررسی جامع از رویدادهای بازار را ارائه کرده است.

مشخصات کتاب لاتین تکنولوژی های تبلیغاتی هدفمند در محیط فناوری اطلاعات و ارتباطات

نام کتاب: Targeted Advertising Technologies in the ICT Space

نویسنده: Christian Schlee

زبان: انگلیسی

تاریخ چاپ: ۲۰۱۳

ویراست: اول

ناشر: Springer

تعداد فصول: ۶ فصل

تعداد صفحات: ۳۶۵ صفحه

حجم فایل: ۶ مگابایت

 

کتاب لاتین تکنولوژی های تبلیغاتی هدفمند در محیط فناوری اطلاعات و ارتباطات

معرفی کتاب لاتین تکنولوژی های تبلیغاتی هدفمند در محیط فناوری اطلاعات و ارتباطات

کتاب لاتین تکنولوژی های تبلیغاتی هدفمند در محیط فناوری اطلاعات و ارتباطات توسط کریستین شلی به نگارش درآمده و در سال ۲۰۱۳ به چاپ رسیده است. کتاب حاضر یک بررسی گسترده و جامع را در زمینه رویدادها و پیشرفت‌ها در تبلیغات هدفمند را ارائه می‌دهد که تمامی کانال‌های ICT را پوشش می‌دهند و همچنین اطلاعات جامعی را در زمینه تکنولوژی‌های مرتبط ارائه می‌دهد. نکته اصلی این کتاب استفاده از تحلیل موردی و سناریوهای تبلیغاتی در کانال‌های ICT است. کتاب حاضر دارای شش فصل به شرح ذیل می‌باشد:

فصل اول: مقدمه، روش شناسی و ساختار کتاب

فصل دوم: تعاریف و تحقیقات مرتبط و اصول تبلیغات هدفمند

فصل سوم: استفاده از توصیف و شناسایی موردی

فصل چهارم: تحلیل استفاده موردی تکنولوژی

فصل پنجم: تحلیل موانع کلیدی ساختاری در تکنولوژی تبلیغات هدفمند و تاثیرات کلی اجرای تکنولوژی تبلیغات هدفمند

فصل ششم: نتیجه گیری و کارهای آینده

خرید و دانلود کتاب لاتین تکنولوژی های تبلیغاتی هدفمند در محیط فناوری اطلاعات و ارتباطات

شما می‌توانید با خرید و دانلود کتاب لاتین تکنولوژی های تبلیغاتی هدفمند در محیط فناوری اطلاعات و ارتباطات از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:

۱- متن کامل کتاب لاتین تکنولوژی های تبلیغاتی هدفمند در محیط فناوری اطلاعات و ارتباطات به صورت pdf

۲- دسترسی سریع به لینک دانلود پس از پرداخت

۳- پاسخگویی سریع به سوالات پس از خرید

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *