کتاب لاتین تبلیغ کنندگان در کسب و کار (2012)

کتاب لاتین تبلیغ کنندگان در کسب و کار (۲۰۱۲)

کتاب تبلیغ کنندگان در کار به بررسی کار تبلیغ کنندگان پرداخته است. در این کتاب شانزده نفر در کار تبلیغ معرفی شده‌اند که شروع، نقش و دیدگاه‌های صنعتی و تبلیغات آن‌ها بی‌همتا و بی‌نظیر بوده است و تبلیغات را باور دارند. نویسنده در کتاب لاتین تبلیغ کنندگان در کسب و کار سوالاتی در زمینه کار تبلیغ کنندگان را مطرح می‌کند  که چگونه مسیر خود را در تبلیغات پیدا کرده‌اند و یا تجربیات آن‌ها چگونه در موفقیت آن‌ها تاثیر گذار بوده است و یا چگونه یک کار خلاقانه و مبتکرانه را آغاز کرده‌اند.

مشخصات کتاب لاتین تبلیغ کنندگان در کسب و کار

نام کتاب: Advertisers at Work

نویسنده: Tracy Tuten

زبان: انگلیسی

تاریخ چاپ: ۲۰۱۲

ویراست: اول

ناشر: Apress

تعداد فصول: ۱۶ فصل

تعداد صفحات: ۳۰۰ صفحه

حجم فایل: ۴ مگابایت

کتاب لاتین تبلیغ کنندگان در کسب و کار (2012)

معرفی کتاب لاتین تبلیغ کنندگان در کسب و کار

کتاب لاتین تبلیغ کنندگان در کسب و کار توسط لئو برنت به نگارش درآمده و در سال ۲۰۱۲ به چاپ رسیده است. در این کتاب از دیدگاه و تجربیات برخی از تبلیغ کنندگان مشهور استفاده شده و هر یک به طور مختصر توضیح داده شده است. همچنین این کتاب به بررسی موقعیت فیزیکی و روانی این تبلیغ کنندگان پرداخته است. این کتاب دارای شانزده فصل به شرح ذیل می‌باشد:

فصل اول: تبلیغ کننده کریس ریاح به عنوان مدیر عامل، زامبزی

فصل دوم: تبلیغ کننده کریستن کاوالو به عنوان سرپرست استراتژی ، مولن

فصل سوم: تبلیغ کننده لوک سولیوان به عنوان رئیس نو آوری، شهر ایده

فصل چهارم: تبلیغ کننده مایک هاگز به عنوان نماینده مدیریت، آژانس مارتین

فصل پنجم: تبلیغ کننده سوزان کریدل به عنوان رئیس نو آوری، لئو برنت شمال آمریکا

فصل ششم: تبلیغ کننده مارشال رز به عنوان مدیر خلاقیت، کرامر کراسلت

فصل هفتم: تبلیغ کننده ادوارد بوچز به عنوان مدیر خلاقیت، مولن

فصل هشتم: تبلیغ کننده دوگ فیدوتن به عنوان نماینده مدیریت، دنستو آمریکا

فصل نهم: تبلیغ کننده دیوید اوکلی به عنوان مدیر خلاقیت، بون اوکلی

فصل دهم: تبلیغ کننده آنی بولوگنا به عنوان مدیر عامل، ام دی سی

فصل یازدهم: تبلیغ کننده جایانتا جکینز به عنوان مدیر نو آوری جهانی، چیات

فصل دوازدهم: تبلیغ کننده اریک کالمن به عنوان مدیر خلاقیت، بارتون

فصل سیزدهم: تبلیغ کننده کریگ آلن به عنوان مدیر خلاقیت، ویدن 

فصل چهاردهم: تبلیغ کننده ریان اوهارا تیزن و جاناتان روزن به عنوان موسس شرکت، تفریح و سرگرمی لاکی

فصل پانزدهم: تبلیغ کننده جان ژو به عنوان سازنده فیلم

فصل شانزدهم: الن استنبرگ و جیم راسل به عنوان مدیر نو آوری، مک کینی

خرید و دانلود کتاب لاتین تبلیغ کنندگان در کسب و کار

شما می‌توانید با خرید و دانلود کتاب لاتین تبلیغ کنندگان در کسب و کار از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:

۱- متن کامل کتاب لاتین تبلیغ کنندگان در کسب و کار به صورت pdf

۲- دسترسی سریع به لینک دانلود پس از پرداخت

۳- پاسخگویی سریع به سوالات پس از خرید

قیمت 5000

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>