دانلود لیست مجلات نامعتبر یا بلک لیست شهریور ماه

دبیرخانه کمسیون بررسی نشریات علمی کشور وابسته به وزارت علوم لیست مجلات نامعتبر یا بلک لیست شهریور ماه را منتشر کرد. اساتید، دانشجویان و پژوهشگران از ماه‌ها پیش در انتظار انتشار این لیست بودند. هم اکنون وبسایت علمی و آموزشی ایران تحقیق به بررسی مجلات تازه اضافه شده به این لیست می‌پردازد. همچنین لیست مجلات نامعتبر یا بلک لیست شهریور ماه در زیر قابل دانلود است.

بررسی لیست مجلات نامعتبر یا بلک لیست شهریور ماه

در لیست منتشر شده جدید تغییری در نشریات جعلی دیده نمی‌شود و مجله یا وبسایت جدید به این بخش اضافه نشده است. اما در بخش نشریات فاقد اعتبار یا بلک لیست شش مجله اضافه شده است که اسامی آن‌ها عبارتند از:

Cumhuriyet Science Journal

European Journal of Economics, Finance and Administrative Sciences

European Journal of Social Sciences

Indian Journal of Natural Sciences

Research Journal of Fisheries and Hydrobiology

Science International – LAHORE

نکته قابل ذکر درباره لیست جدید این است که از مجموع شش مجله اضافه شده به این لیست چهار مجله جزو مجلات ISI یا تامسون رویترز هستند و دو مجله نیز جزو مجلات نمایه شده در پایگاه اسکوپوس هستند. همچنین همانند گذشته مجلات نمایه شده در Zoological Record بیشتر زیر ذربین کمسیون نشریات قرار دارند و هر چهار مجله ISI اضافه شده به این لیست جزو نشریات Zoological Record می‌باشند.

دانلود لیست مجلات نامعتبر یا بلک لیست شهریور ماه

شما می‌توانید از لینک زیر لیست مجلات نامعتبر یا بلک لیست شهریور ماه را دانلود نمایید. این لیست آخرین لیست منتشر شده از سوی وزارت علوم است و به احتمال بسیار زیاد تا پایان سال نیز لیست جدیدی منتشر نخواهد شد. بنابراین در ماه‌های آتی این لیست مورد استناد دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی خواهد بود. قابل ذکر است که در لیست زیر نشریاتی که با رنگ زرد مشخص شده‌اند نشریاتی هستند که به تازگی به لیست مجلات نامعتبر اضافه شده‌اند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *