پروتکل مداخله رویکرد مبتنی بر پذیرش و تعهد ACT برای درد مزمن

پروتکل مداخله رویکرد مبتنی بر پذیرش و تعهد ACT برای درد مزمن

یکی دیگر از مداخلات روانشناسی که توسط موسسه ایران تحقیق آماده شده است پروتکل مداخله رویکرد مبتنی بر پذیرش و تعهد ACT برای درد مزمن می‌باشد. در پژوهش‌های و همچنین درمان‌های روانشناسی و مشاوره، درمانگر باید بر اساس یک پروتکل و دستورالعمل استاندارد درمان مورد نظر خود را اجرا کند. اهمیت این دستورالعمل‌ها به حدی است که نداشتن چنین مداخله استانداردی می‌تواند در فرایند چاپ مقالات پژوهشی در مجلات معتبر یک مانع اساسی باشد. موسسه ایران تحقیق برای اولین بار در ایران با استفاده از تلاش‌های چندین دانشجو و فارغ التحصیل دکتری روانشناسی اقدام به گردآوری پروتکل‌های مداخلاتی استاندارد کرده است. پروتکل مداخله رویکرد مبتنی بر پذیرش و تعهد ACT برای درد مزمن یکی از دستورالعمل‌هایی است که مبتنی بر رویکرد پذیرش و تعهد است و از این جهت جزو مداخلات موج سوم در روانشناسی به شمار می‌رود و مورد استقبال بی‌نظیر روانشناسان قرار گرفته است.

مشخصات پروتکل مداخله رویکرد مبتنی بر پذیرش و تعهد ACT برای درد مزمن

این پروتکل در هشت جلسه توسط کوین وولز و جان اسکرول در سال ۲۰۰۸ تهیه شده است. هدف اساسی این مداخله بیماران دارای دررد مزمن است و تمامی جلسات برای کنار آمدن و سازگاری با این نوع از درد تدوین شده است. کیفیت این مداخله منحصر به فرد سبب شده است که در چندین پژوهش معتبر بین المللی نیز مورد استفاده قرار گیرد. همچنین با توجه به اینکه این مداخله توسط دانشجویان دکتری روانشناسی بالینی ترجمه شده و چندین بار توسط اساتید مختلف مورد بازنگری قرار گرفته است دارای کیفیت بسیار بالایی است. برخی از ویژگی‌های پروتکل مداخله رویکرد مبتنی بر پذیرش و تعهد ACT برای درد مزمن در زیر آمده است:

۱- تهیه شده در هشت جلسه به صورت مدون

۲- آماده سازی شده در ۵۰ صفحه به صورت کامل

۳- فایل اصل منبع به همراه فایل ترجمه با کیفیت بالا

۴- استاندارد و دارای انسجام در ساختار جلسات درمانی

مداخله رویکرد مبتنی بر پذیرش و تعهد ACT برای درد مزمن

خرید و دانلود پروتکل مداخله رویکرد مبتنی بر پذیرش و تعهد ACT برای درد مزمن

شما می‌توانید با خرید و دانلود پروتکل مداخله رویکرد مبتنی بر پذیرش و تعهد ACT برای درد مزمن از مزایای این خرید استفاده کنید که عبارتند:

۱- متن ترجمه شده پروتکل مداخله رویکرد مبتنی بر پذیرش و تعهد ACT برای درد مزمن

۲- متن انگلیسی و رفرنس پروتکل

۳- آماده شده توسط دانشجویان دکتری روانشناسی با کیفیت بالا

۴- فعال شدن لینک دانلود بلافاصله پس از پرداخت وجه

۵- پاسخگویی سریع به سوالات دانشجویان و اساتید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *