پرسشنامه خودکارآمدی شغلی (JSEQ)

پرسشنامه خودکارآمدی شغلی (JSEQ)

برگرفته از مفهوم خودکارآمدی باندورا، خودکارآمدی شغلی به عنوان قضاوت فرد در مورد توانایی خود برای انجام اصل تکلیف در چارچوب شغلی و حرفه‌­ای معین تعریف شده است. بندورا خودکارامدی را یک عقیده شخصی در توانایی فرد برای انجام موفقیت­ آمیز یک کار خاص تعریف کرده و آن را به عنوان یکی از عوامل انگیزشی فرد برای انجام موفقیت­ آمیز یک کار خاص تعریف کرده و آن را به عنوان یکی از عوامل انگیزشی فرد برای انجام هر فعالیتی می­داند. همچنین وی خودکارآمدی را یک عامل تعیین کننده موثر برای تلاش افراد و مقاومت آنها در برابر هر فعالیتی دانسته و آن را به عنوان باورهای افراد به توانایی­های خود در انجام وظایف به طور موفقیت ­آمیز تعریف کرده است. خودکارآمدی براساس چهار منبع تجربه­های موفق، تجربه جانشینی، ترغیب­های کلامی، حالات عاطفی و فیزیولوژیکی شکل می­گیرد که آگاهی دهنده نیستند، بلکه داده­‌های خام هستند که از طریق پردازش شناختی آموزنده می­شوند. خودکارامدی شغلی از انگیزش و رفتار تاثیر گرفته و به طور متقابل بر آنها تاثیر میگذارد و سطوح بالای آن موجب افزایش مشارکت فرد در تکالیف و رفتارهای شغلی می­گردد. با وب سایت دانلود پرسشنامه ایران تحقیق همراه باشید.

معرفی پرسشنامه خودکارآمدی شغلی (JSEQ)

پرسشنامه خودکارآمدی شغلی (JSEQ)  توسط ریگز و نایت در سال ۱۹۹۴ ساخته شده است. این پرسشنامه که مشتمل بر ۳۱ سوال می باشد، چهار بعد از خودکارآمدی شغلی که عبارتند از: باورهای خودکارآمدی فردی، انتظار پیامدهای فردی، باورهای کارآمدی جمعی، انتظار پیامدهای جمعی را می سنجد.

نمره‌گذاری پرسشنامه خودکارآمدی شغلی (JSEQ)

همکاران ما در بخش روانشناسی موسسه ایران تحقیق اقدام به آماده‌سازی نمره‌گذاری کامل پرسشنامه خودکارآمدی شغلی (JSEQ) کرده‌اند. در فایل ارائه شده علاوه بر نمره‌گذاری هر عبارت، در نهایت چهار زیر مقیاس نیز قابل محاسبه است.

خرید و دانلود پرسشنامه خودکارآمدی شغلی (JSEQ)

شما می‌توانید با خرید و دانلود پرسشنامه خودکارآمدی شغلی (JSEQ) از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:

۱- ارائه به صورت پکیج کامل برای اولین بار در ایران

۲- فایل pdf پرسشنامه بدون آرم یا لوگو و آماده استفاده

۳- نمره گذاری کامل پرسشنامه خودکارآمدی شغلی (JSEQ)

۴- روایی و پایایی ایرانی و خارجی با ده‌ها رفرنس معتبر

۵- پایه‌های نظری خودکارآمدی شغلی

۶- پاسخگویی سریع به سوالات

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *