اپلیکیشن رتبه بندی دانشگاه های ایران توسط ISC

دانلود رایگان اپلیکیشن رتبه بندی دانشگاه های ایران توسط ISC

یکی از خدماتی که در طول چند سال اخیر به مجموعه خدمات پایگاه استنادی علوم جهانی اسلام (ISC) افزوده شده است رتبه بندی دانشگاه های ایران است. پایگاه استنادی ISC با الگوبرداری از نظام‌های معتبر رتبه‌بندی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی دنیا از جمله نظام رتبه بندی تایمز، این لیست را تهیه نموده و با توجه به ملاک‌هایی که برای این رتبه بندی در نظر گرفته است، می‌توان آن را برای دانشگاه‌های ایران معتبر و مفید تلقی کرد.

هم اکنون در نظام رتبه بندی دانشگاه های ایران توسط ISC پنج معیار و ملاک اصلی در نظر گرفته شده است که عبارتند از پژوهش، آموزش، وجهه بین المللی، تسهیلات و امکانات و همچنین فعالیت اجتماعی، اقتصادی و صنعتی.

اپلیکیشن رتبه بندی دانشگاه های ایران توسط ISC

در این رتبه بندی ملاک‌های اصلی تعیین کننده شامل پژوهش و آموزش است. از ۱۰۰ امتیاز در نظر گرفته شده برای هر دانشگاه شاخص پژوهش ۵۸ امتیاز را به خود اختصاص می‌دهد و شاخص آموزش نیز ۲۸ امتیاز را شامل می‌شود. وجهه بین المللی نیز ۱۰ امتیاز، تسهیلات و امکانات ۲ امتیاز و فعالیت اجتماعی، اقتصادی و صنعتی نیز ۲ امتیاز را به خود اختصاص می‌دهند. در ادامه به معرفی اپلیکیشن رتبه بندی دانشگاه های ایران توسط ISC می‌پردازیم.

معرفی اپلیکیشن رتبه بندی دانشگاه های ایران توسط ISC

اپلیکیشن رتبه بندی دانشگاه های ایران توسط ISC اطلاعاتی را که پایگاه اطلاع رسانی علوم جهان اسلام گردآوری و براساس آن دست به رتبه بندی می‌زند را به شکل بسیار خلاصه و کاربرپسند به نمایش می‌گذارد. در این اپلیکیشن امکانات زیر وجود دارد:

– نمایش ۱۰ دانشگاه برتر آخرین سال رتبه‌بندی

– نمایش رتبه‌بندی کلی دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی ایران در پنج دسته دانشگاه‌های جامع، صنعتی، هنر، پزشکی و پژوهشگاه‌ها

– نمایش رتبه‌بندی دانشگاه‌های آزاد اسلامی

– مشاهده روش‌شناسی (نظام ملی رتبه‌بندی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام)

– مشاهده اطلاعات دانشگاه‌ها شامل رتبه، نمره، تلفن تماس، ایمیل، آدرس و سایت

اپلیکیشن رتبه بندی دانشگاه های ایران توسط ISC

دانلود اپلیکیشن رتبه بندی دانشگاه های ایران توسط ISC

برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک مستقیم و لینک سایت کافه بازار استفاده نمایید. حجم کلی برنامه ۹٫۵ مگابایت است و امکان استفاده از آن به صورت آفلاین نیز میسر خواهد بود.

دانلود مستقیم

دانلود از کافه بازار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *