فناوری اطلاعات به عنوان یک ابزار بهبود برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

Information technology (IT) as an improvement tool for customer relationship management CRM

تاریخ: ۲۰۱۲

پایگاه: الزویر

لینک دانلود اصل مقاله

OK

نام مجله: Procedia-Social and Behavioral Sciences

قیمت: ۲۰۰,۰۰۰ ریال

تعداد صفحات انگلیسی: ۶

تعداد صفحات فارسی: ۷

کد: ۱۰۰۳۴

چکیده فارسی

در این مقاله، سعی شده به بررسی تاثیر فناوری اطلاعات- به عنوان یک عامل کلیدی- از جنبه‌های متفاوت در جهت ایجاد و مدیریت ارتباط مستقیم بین سازمان‌ها و مشتریان آن‌ها پرداخته شود. چارچوبی برای توسعه زیرساخت‌های لازم برای ارتباط مؤثر و پایدار بین مشتری و سازمان ارائه شده است. از ابزار فن‌آوری اطلاعات مدرن به عنوان ورودی برای جمع‌آوری اطلاعات مفید از مشتریان استفاده شده است. سپس، داده‌ها جمع آوری شد و فرایندهای مورد نیاز در بخش ارتباط با مشتری سازمان انجام شد. نتایج نشان داد بهبود ارتباط با مشتری، باعث ایجاد مزیت رقابتی پایدار شده و هزینه‌های سازمان را کاهش می‌دهد.

چکیده انگلیسی

In this paper, it has been tried to evaluate influence of information technology – as a key factor – from different aspects in order to create and manage direct relationship between organizations and their customers. A framework is presented to develop required infrastructure for effective and sustainable relationship between customer and organization. It uses modern information technology tools as input to collect useful data from customers. Then, data are collected and needed processes are done in customer relationship department of organizations. Results are improved customer relationship, sustainable competitive advantages and reduced costs of organization

مشخصات استنادی

Bahrami, M., Ghorbani, M., & Arabzad, S. M. (2012). Information technology (IT) as an improvement tool for customer relationship management (CRM). Procedia-Social and Behavioral Sciences, 41, 59-64

دانلود اصل مقاله

10002iconویژگی‌های مقاله فناوری اطلاعات به عنوان یک ابزار بهبود برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

مقاله “فناوری اطلاعات به عنوان یک ابزار بهبود برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)” در سال ۲۰۱۲ در مجله Procedia-Social and Behavioral Sciences چاپ شده و در پایگاه اطلاعاتی الزویر نمایه شده است. در این مقاله تاثیر فناوری اطلاعات در جهت ایجاد و مدیریت ارتباط مستقیم بین سازمان‌ها و مشتریان مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین براساس اطلاعات پایگاه اطلاعاتی گوگل اسکولار این مقاله ۱۲ بار مورد استناد قرار گرفته است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>