یک نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم

A new marketing strategy map for direct marketing

تاریخ: ۲۰۰۹

پایگاه: الزویر

لینک دانلود اصل مقاله

OK

نام مجله: Knowledge-Based Systems

قیمت: ۱۵۰,۰۰۰ ریال

تعداد صفحات انگلیسی: ۹

تعداد صفحات فارسی: ۱۹

کد: ۱۰۱۸۵

چکیده فارسی

بازاریابی مستقیم یکی از موثرترین شیوه‌های بازاریابی بسیار کارا با هدف حداکثر کردن ارزش دوره عمر مشتریان می‌باشد. بسیاری از شیوه‌های یادگیری که به قیمت حساس هستند مشتریان با ارزش را شناسایی می‌کنند تا سود مورد انتظارشان را حداکثر کنند. با این حال این شیوه‌ها تا زمانی که سود کل را برای دوره زندگی مشتریان حداکثر می‌کند، نمی‌تواند کنترلی بر عیوب احتمالی داشته باشد. متاسفانه فعالیت‌های بازاریابی بهینه برای بدست آوردن حداکثر سود اغلب در حداقل کردن عیوب احتمالی بسیار ضعیف عمل می‌کند، چون با این روش‌ها بین اهداف تناقض‌هایی پدید می‌آید. در این مقاله ما روش تصمیم‌گیری متوالی (ترتیبی) را برای حداکثر کردن سود با در نظر گرفتن عیوب احتمالی در بازاریابی مستقیم، ارائه می‌کنیم. ما الگوریتم یادگیری تقویتی را می‌پذیریم تا فعالیت‌های بازاریابی بهینه متوالی را تعیین کنیم. با این یافته‌ها نقشه استراتژی را طراحی می‌کنیم که به مدیران بازاریابی کمک می‌کند تا مجموعه فعالیت متوالی بهینه و کوتاه‌ترین راه را برای رسیدن به وضعیت مورد مطلوب را شناسایی کند. در نتیجه، این استراتژی به طراحی ایده‌آلی برای مجموعه فعالیت‌های موثر منتهی می‌شود.

چکیده انگلیسی

Direct marketing is one of the most effective marketing methods with an aim to maximize the customer’s lifetime value. Many cost-sensitive learning methods which identify valuable customers to maximize expected profit have been proposed. However, current cost-sensitive methods for profit maximization do not identify how to control the defection probability while maximizing total profits over the customer’s lifetime. Unfortunately, optimal marketing actions to maximize profits often perform poorly in minimizing the defection probability due to a conflict between these two objectives. In this paper, we propose the sequential decision making method for profit maximization under the given defection probability in direct marketing. We adopt a Reinforcement Learning algorithm to determine the sequential optimal marketing actions. With this finding, we design a marketing strategy map which helps a marketing manager identify sequential optimal campaigns and the shortest paths toward desirable states. Ultimately, this strategy leads to the ideal design for more effective campaigns

مشخصات استنادی

Kim, Y. A., Song, H. S., & Kim, S. H. (2009). A new marketing strategy map for direct marketing. Knowledge-Based Systems, 22(5), 327-335

دانلود اصل مقاله

10002iconویژگی‌های مقاله یک نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم

مقاله “یک نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم” در سال ۲۰۰۹ در مجله Knowledge-Based Systems چاپ شده و در پایگاه اطلاعاتی الزویر نمایه شده است. در این مقاله بازاریابی مستقیم و شیوه‌های یادگیری حساس به قیمت و الگوریتم یادگیری تقویتی مورد بحث قرار گرفته است. همچنین براساس اطلاعات پایگاه اطلاعاتی گوگل اسکولار این مقاله ۱۰ بار مورد استناد قرار گرفته است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>