پرسشنامه بهزیستی اجتماعی کیز (SWS)

پرسشنامه بهزیستی اجتماعی کیز (SWS)

به طور کلی بهزیستی ذهنی ارزیابی یک فرد از کیفیت تجربیات، آگاهی‌ها، ارتباط‌ها و سایر مسائل فرهنگی و مرتبط با ارزشمندی‌های فرد در حیات اوست. بر اساس نظریه کیز بهزیستی اجتماعی به شرایط و عملکرد فرد در جامعه اشاره دارد. افراد برخوردار از درجات بالای بهزیستی اجتماعی معمولاً قادر به برقراری روابط با سایرین و حفظ آن روابط هستند. کیز و همکاران، مک‌گرگور و لیتل، ریان و دسی، ریف و دیگر پژوهش‌گران ابعاد گوناگونی از احساس ذهنی بهزیستی را مورد نظر قرار داده‌اند. کیز بهزیستی اجتماعی را به عنوان گزارش شخصی افراد از کیفیت ارتباطات آنها با دیگران تعریف می‌کند. از ابتدا نیز بهزیستی اجتماعی به عنوان ادراک افراد از یکپارچگی آنها با جامع، پذیرش دیگران، پیوستگی با اجتماع و احساس فرد از مشارکت با جامعه تعریف می‌شد.  مدل چندوجهی کیز از بهزیستی اجتماعی شامل پنج جنبه می‌باشد که میزان کارکرد بهینه افراد را در عمکلرد آنها معلوم می‌کند. از نظر کیز شناخت و پذیرش دیگران، عنصر پذیرش و ارزش فرد به عنوان یک شریک اجتماع، عنصر مشارکت و سرانجام باور به تحول مثبت اجتماعی، عنصر شکوفایی بهزیستی اجتماعی است. این عناصر می‌توانند وحدت اجتماعی، تشریک مساعی، پیوند اجتماعی و حس ظرفیت برای رشد مداوم جامعه و میزان راحتی افراد را در پذیرش دیگران ارزیابی کنند. با وب سایت دانلود پرسشنامه ایران تحقیق همراه باشید.

معرفی پرسشنامه بهزیستی اجتماعی کیز (SWS)

پرسشنامه بهزیستی اجتماعی کیز (SWS) در سال ۱۹۹۸ توسط کیز طراحی شد. این پرسشنامه دارای ۳۳ گویه است و دارای خرده مقیاس‌های همبستگی اجتماعی، انسجام اجتماعی، مشارکت اجتماعی، شکوفایی اجتاعی، و پذیرش اجتماعی می‌باشد.

نمره‌گذاری پرسشنامه بهزیستی اجتماعی کیز (SWS)

همکاران ما در بخش روانشناسی موسسه ایران تحقیق اقدام به آماده‌سازی نمره‌گذاری کامل پرسشنامه بهزیستی اجتماعی کیز (SWS) کرده‌اند. در فایل ارائه شده علاوه بر نمره‌گذاری هر عبارت، در نهایت پنج زیر مقیاس نیز قابل محاسبه است. همچنین سوالاتی که نمره‌گذاری معکوس دارند نیز مشخص شده‌اند.

خرید و دانلود پرسشنامه بهزیستی اجتماعی کیز (SWS)

شما می‌توانید با خرید و دانلود پرسشنامه بهزیستی اجتماعی کیز (SWS) از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:

۱- ارائه به صورت پکیج کامل برای اولین بار در ایران

۲- فایل pdf پرسشنامه بدون آرم یا لوگو و آماده استفاده

۳- نمره گذاری کامل پرسشنامه بهزیستی اجتماعی کیز (SWS)

۴- روایی و پایایی ایرانی و خارجی با ده‌ها رفرنس معتبر

۵- پایه‌های نظری شخصیت آیزنک

۶- پاسخگویی سریع به سوالات

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *