پرسشنامه عملکرد زنجیره تامین

پرسشنامه عملکرد زنجیره تامین

راهبردهای زنجیره تامین منعکس کننده ماهیت زنجیره تامین خاص می‌باشد و براساس اهداف کوتاه و بلند مدت خاصی ایجاد می‌شود. عملکرد زنجیره تامین به عنوان کارآیی و اثربخشی کلی تعریف می‌شود. با توجه به تغییرات ایجاد شده در حوزه کسب و کار و اقتصاد، عملکرد زنجیره تأمین مورد توجه بسیاری از پژوهشگران قرار گرفته است. از این‌رو رویکرد‌ها و دیدگاه‌های جدیدی پیرامون موضوع تأمین تحت عنوان مدیریت زنجیره تأمین به وجود آمده، به نحوی که زمینه خلق نگرشی جدید در حوزه مدیریت تأمین را فراهم ساخته است. برای سنجش عملکرد زنجیره تامین ابزارهای بسیاری در دسترس است که یکی از جدیدترین آن‌ها پرسشنامه عملکرد زنجیره تامین است.

معرفی پرسشنامه عملکرد زنجیره تامین

پرسشنامه عملکرد زنجیره تامین توسط قرانفله و همکاران در سال ۲۰۱۴ برای سنجش عملکرد زنجیره تامین ساخته شد. این پرسشنامه دارای ۱۰ ماده است و در یک طیف لیکرت از کاملاً مخالفم تا کاملاً موافقم نمره گذاری می‌شود. ماده‌های این پرسشنامه به سنجش مواردی همچون نحوه اجرای تقاضاهای غیر استاندارد، برخورد با تقاضای منحصربفرد مشتریان و طریقه برخورد خاص با تولید محصولات خاص می‌پردازد.

ویژگی‌ پرسشنامه عملکرد زنجیره تامین

پرسشنامه عملکرد زنجیره تامین در سال ۲۰۱۴ در پژوهش قرانفله و همکاران مورد استفاده قرار گرفته و از این نظر ابزار جدیدی محسوب می‌گردد. این پرسشنامه دارای ۱۰ ماده است و به بررسی ابعاد مختلف عملکرد زنجیره تامین می‌پردازد. همچنین پایایی و روایی این پرسشنامه در یک پژوهش خارجی آورده شده است. در فایل ارائه شده نمره گذاری پرسشنامه عملکرد زنجیره تامین نیز وجود دارد.

خرید و دانلود پرسشنامه عملکرد زنجیره تامین

شما می‌توانید با خرید و دانلود پرسشنامه عملکرد زنجیره تامین از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:

۱- فایل pdf پرسشنامه بدون آرم یا لوگو و آماده استفاده

۲- پایایی و روایی خارجی پرسشنامه عملکرد زنجیره تامین

۳- روش نمره گذاری پرسشنامه عملکرد زنجیره تامین

۴- سابقه و تاریخچه ساخت پرسشنامه عملکرد زنجیره تامین

۵- پاسخگویی سریع به سوالات شما

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *