پرسشنامه انعطاف پذیری تولید

 رقابتی که میان شرکت‌ها درگرفته است، لزوم داشتن انعطاف در تولید را نشان می‌دهد. ناریشمان و همکاران در سال ۲۰۰۴ بیان کردند که انعطاف پذیری تولید یکی از راه‌های اثربخش برای بهبود محصولات به دلیل ماهیت اجتماعی و تعاملی خدمت است. بر همین اساس برخی پژوهشگران نیز سه گونه انعطاف پذیری را نام می‌برند: انعطاف پذیری ترکیبی، انعطاف پذیری حجمی و انعطاف پذیری در زمینه زمان تحویل. برای سنجش انعطاف پذیری ابزارهای مختلفی ساخته شده است که یکی از آن‌ها پرسشنامه انعطاف پذیری تولید است.

معرفی پرسشنامه انعطاف پذیری تولید

پرسشنامه انعطاف پذیری تولید در سال ۲۰۱۴ توسط هی و همکاران برای سنجش تاثیر انعطاف پذیری تولید به عنوان نتایج مشارکت تامین کنندگان در توسعه محصول بر یکپارچه سازی مشتریان طراحی شد. پرسشنامه مذکور دارای ۵ ماده است و پنج بعد از انعطاف پذیری تولید را می‌سنجد که عبارتند از: توانایی سفارشی سازی محصول، انعطاف پذیری حجم تولید، انعطاف پذیری ترکیبی، سرعت تحویل، قابلیت اطمینان تحویل.

ویژگی‌های پرسشنامه انعطاف پذیری تولید

پرسشنامه انعطاف پذیری تولید در مقایسه با سایر پرسشنامه‌ها جدیدتر بوده و براساس آخرین نظریه‌ها در این زمینه ساخته شده است. این پرسشنامه ۵ ماده دارد که در هر ماده یکی از ابعاد انعطاف پذیری تولید سنجیده شده است. پایایی و روایی پرسشنامه در یک مطالعه خارجی آورده شده است و شیوه نمره گذاری آن نیز در فایل آماده شده ارائه شده است.

خرید و دانلود پرسشنامه انعطاف پذیری تولید

شما می‌توانید با خرید و دانلود پرسشنامه انعطاف پذیری تولید از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:

۱- فایل pdf پرسشنامه بدون آرم یا لوگو و آماده استفاده

۲- پایایی و روایی خارجی پرسشنامه

۳- روش نمره گذاری پرسشنامه انعطاف پذیری تولید

۴- سابقه و تاریخچه ساخت پرسشنامه انعطاف پذیری تولید

۵- پاسخگویی سریع به سوالات شما

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *