پرسشنامه اعتماد سازمانی آلونن و همکاران (OT)

پرسشنامه اعتماد سازمانی آلونن و همکاران (OT)

اعتماد عبارت است از تمایل یک گروه به آسیب‌پذیر بودن نسبت به فعالیت‌های گروه دیگر بر اساس این انتظار که آن‌ها به شیوه‌ای عمل خواهند کرد که برای اعتماد کننده مهم باشد، صرفنظر از توانایی نظارت یا کنترل برآن گروه، آلونن و همکاران در سال ۲۰۰۸ اعتماد سازمانی را انتظارات مثبتی تعریف کردند که افراد نسبت به صلاحیت، خیرخواهی و اعتبار اعضاء سازمان دارند. آلونن و همکاران از اعتماد سازمانی طبقه‌بندی ارایه دادند. آن‌ها اعتماد سازمانی را به دو بعد اعتماد بین‌شخصی و غیر شخصی تفکیک کردند. اعتماد بین همکاران و اعتماد بین تیم‌ها در سازمان یکی از مولفه‌های بسیار مهم است که بقای طولانی مدت سازمان را فراهم خواهد کرد و موجب حضور هرچه بهتر اعضای سازمان خواهد شد.

معرفی پرسشنامه اعتماد سازمانی آلونن و همکاران (OT)

پرسشنامه اعتماد سازمانی آلونن و همکاران (OT) توسط آلونن و همکاران در سال ۲۰۰۸ ساخته شد. این پرسشنامه حاوی ۴۹ سوال می‌باشد و با هدف سنجش اعتماد درون سازمانی طراحی شده است. با توجه به نظریه آلونن و همکاران، اعتماد سازمانی دارای سه بخش اعتماد جانبی، اعتماد عمودی، و اعتماد نهادی است و بنابراین و این پرسشنامه نیز این سه مولفه را می‌سنجد. در این پرسشنامه پاسخگو باید در یک طیف لیکرت پنج درجه‌ای میزان اعتماد سازمانی در شرکت یا محل کار خود را مشخص نماید.

نمره گذاری پرسشنامه اعتماد سازمانی آلونن و همکاران (OT)

همکاران ما در بخش مدیریت موسسه ایران تحقیق اقدام به آماده سازی نمره گذاری کامل پرسشنامه اعتماد سازمانی آلونن و همکاران (OT) کرده‌اند. در فایل ارائه شده پس از به دست آوردن نمره هر عبارت، در نهایت سه زیرمقیاس محاسبه می‌گردد که عبارتند از: اعتماد جانبی، اعتماد عمودی و اعتماد نهادی.

خرید و دانلود پرسشنامه اعتماد سازمانی آلونن و همکاران (OT)

شما می‌توانید با خرید و دانلود پرسشنامه اعتماد سازمانی آلونن و همکاران (OT) از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:

 ۱- ارائه به صورت پکیج کامل برای اولین بار در ایران

 ۲- دریافت فایل pdf پرسشنامه بدون آرم یا لوگو

 ۳- پایایی ایرانی پرسشنامه به روش آلفای کرونباخ با رفرنس معتبر

 ۴- نمره‌گذاری کامل پرسشنامه اعتماد سازمانی آلونن و همکاران (OT)

 ۵- سابقه و تاریخچه ساخت پرسشنامه اعتماد سازمانی آلونن و همکاران (OT)

 ۶- پایه‌های نظری مرتبط با اعتماد سازمانی

 ۷- پاسخگویی سریع به سوالات شما

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *