پرسشنامه تحمل پریشانی سیمونز و گاهر (DTS)

پرسشنامه تحمل پریشانی سیمونز و گاهر (DTS)

تحمل پریشانی، از سازه‌های معمول برای پژوهش در زمینه بی‌نظمی عاطفی است. تحمل پریشانی را توانایی فرد در تجربه و تحمل حالات هیجانی منفی تعریف کرده‌اند. در حقیقت، تحمل پریشانی یک متغیر تفاوت‌های فردی است که به ظرفیت تجربه و مقاومت در برابر ناراحتی هیجانی اشاره می‌کند. تحمل پریشانی به طور فزاینده‌ای، به عنوان یک ساختار مهم در رشد، بینشی جدید درباره شروع و ابقاء آسیب‌های روانی و همچنین پیشگیری و درمان مشاهده شده است. افراد با تحمل پریشانی پایین در یک تلاش غلط برای مقابله با هیجانات منفی خود درگیر بی‌نظمی رفتاری می‌شوند و با پرداختن به برخی رفتارهای مخرب مانند مصرف مواد در صدد تسکین درد هیجانی خود برمی‌آیند. با وب سایت دانلود پرسشنامه ایران تحقیق همراه باشید.

معرفی پرسشنامه تحمل پریشانی سیمونز و گاهر (DTS)

پرسشنامه تحمل پریشانی سیمونز و گاهر (DTS) یک شاخص خودسنجی تحمل پریشانی هیجانی است که توسط سیونز و گاهر در سال ۲۰۰۵ ساخته شد. این مقیاس دارای ۱۵ ماده و چهار خرده مقیاس به نام‌های تحمل پریشانی هیجانی، جذب شدن به وسیله هیجانات منفی، برآورد ذهنی پریشانی، و تنظیم تلاش‌ها برای تسکین پریشانی است.

نمره گذاری پرسشنامه تحمل پریشانی سیمونز و گاهر (DTS)

همکاران ما در بخش روانشناسی موسسه ایران تحقیق اقدام به آماده سازی نمره گذاری کامل پرسشنامه تحمل پریشانی سیمونز و گاهر (DTS) کرده‌اند. در فایل ارائه شده، علاوه بر نمره گذاری هر عبارت، چهار زیرمقیاس نیز قابل محاسبه است که عبارتند از: زیرمقیاس تحمل، زیرمقیاس جذب، زیرمقیاس ارزیابی، و زیرمقیاس تنظیم.

خرید و دانلود پرسشنامه تحمل پریشانی سیمونز و گاهر (DTS)

شما می‌توانید با خرید و دانلود پرسشنامه تحمل پریشانی سیمونز و گاهر (DTS) از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:

۱- ارائه به صورت پکیج کامل برای اولین بار در ایران

 ۲- دریافت فایل pdf پرسشنامه بدون آرم یا لوگو

 ۳- پایایی و روایی ایرانی و خارجی پرسشنامه با رفرنس معتبر

 ۴- نمره‌گذاری کامل پرسشنامه تحمل پریشانی سیمونز و گاهر (DTS)

 ۵- سابقه و تاریخچه ساخت پرسشنامه تحمل پریشانی سیمونز و گاهر (DTS)

 ۶- پایه‌های نظری مرتبط با تحمل پریشانی

 ۷- پاسخگویی سریع به سوالات شما

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *