استخدام سازمان آتش نشانی شهرداری کرمان

استخدام سازمان آتش نشانی شهرداری کرمان در سال ۹۴ (آخرین مهلت ثبت نام ۲۰ اردیبهشت)

مدیر امور اداری و کارگزینی شهرداری کرمان اعلام کرد که به دلیل کمبود نیرو در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، در سال ۱۳۹۴ تعداد ۸۱ نفر استخدام خواهند شد. این استخدام برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی انجام خواهد گرفت. افراد واجد شرایط استخدام از طریق برگزاری آزمون توانمندی‌های تخصصی و عملی و گزینش به‌صورت پیمانی استخدام خواهند شد. تاریخ نهایی ثبت نام در این استخدامی تا ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ خواهد بود.

تاریخ برگزاری آزمون استخدام سازمان آتش نشانی شهرداری کرمان

با توجه به اطلاعیه شهرداری کرمان، تاریخ ثبت نام این آزمون از از ساعت ۸ صبح روز یکم اردیبهشت تا پایان روز ۲۰ اردیبهشت ماه خواهد بود. همچنین پس از ثبت نام، کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی در روز‌های یکشنبه و دوشنبه مورخ سوم و چهارم خرداد ماه از طریق سامانه ثبت نام قابل دریافت خواهد بود. آزمون استخدامی نیز در تاریخ جمعه ۸ خرداد ماه ۱۳۹۴ در ساعت ۹ صبح برگزار خواهد گردید. درباره تاریخ اعلام نتایج آزمون اخباری منتشر نشده است.

توضیحات تکمیلی مدیر امور اداری و کارگزینی شهرداری کرمان درباره استخدام سازمان آتش نشانی شهرداری کرمان

مدیر امور اداری و کارگزینی شهرداری کرمان اعلام کرد که این آزمون در دو مرحله برگزار خواهد شد. در مرحله‌ی اول آزمون افراد سه برابر ظرفیت برای مرحله دوم انتخاب می‌شوند. در مرحله‌ی دوم نیز از بین افراد واجد شرایط ۸۱ نفر استخدام خواهند شد؛ ضمن این‌که علاوه بر این تعداد، ۲۵ درصد سهمیه‌ برای خانوده‌ی ایثارگران، جانبازان و شهدا در نظر گرفته شده است. همچنین بیشتر افراد استخدامی راننده ماشین‌های سنگین و کاردان آتش نشانی خواهند بود. افراد متقاضی دارای حداقل مدرک تحصیلی پایان دوره متوسطه صلاحیت شرکت در آزمون را خواهند داشت.

نکات مهم استخدام سازمان آتش نشانی شهرداری کرمان

 آخرین مهلت ثبت نام: پایان روز ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴

زمان دریافت کارت ورود به جلسه: ۳ و ۴ خرداد ماه ۱۳۹۴

روز برگزاری آزمون: جمعه ۸ خرداد ماه ۱۳۹۴

تعداد سهمیه استخدامی: ۸۱ نفر

مشاغل مورد نیاز: راننده وسائط نقلیه تندروی سنگین و کاردان آتش نشانی

حداقل مدرک مورد نیاز: مدرک تحصیلی پایان دوره متوسطه

هزینه ثبت نام: پانصد هزار ریال

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *