استخدام بیمه سلامت در سال ۹۴

استخدام بیمه سلامت در سال ۹۴

با توجه به اخبار منتشر شده توسط خبرگزاری‌های رسمی و مصاحبه معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت، آزمون استخدامی این سازمان در نیمه دوم سال ۹۴ برگزار خواهد شد. هر چند جزئیات کامل این آزمون استخدامی توسط مسئولان بیمه سلامت تشریح نشده است، اما زمان برگزاری آزمون در نیمه دوم سال ۱۳۹۴ و همچنین مجوز جذب ۱۱۰ نفر قطعی شده است.

زمان و تعداد نفرات استخدام بیمه سلامت در سال ۹۴

پهبد پورشبانان معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت در گفتگو با خبرگزاری تسنیم اعلام کرد که در نیمه دوم سال ۱۳۹۴ آزمون استخدامی بیمه سلامت برگزار خواهد شد. آزمون استخدامی از طریق سازمان سنجش و نیمه دوم سال برگزار خواهد شد. تاکنون مجوز جذب ۱۱۰ نفر از طریق استانداری‌ها دریافت شده و علاوه بر آن جذب ۲۰۰ نیروی انسانی نیز پس از طی مراحل خود در سازمان مدیریت اعلام می‌شود. وی ادامه داد: آزمون استخدامی مربوط به کارکنان بخش درمانی نیست، زیرا سازمان بیمه سلامت بر خلاف تامین اجتماعی دارای مراکز ملکی نیست و با خرید خدمات از بیمارستان‌های طرف قرارداد به بیمه شده سرویس ارائه می‌دهد.

جزئیات بیشتر درباره استخدام بیمه سلامت در سال ۹۴

پهبد پورشبانان معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت در پایان گفتگوی خود با خبرگزاری تسنیم اظهار داشت که زمان و جزئیات بیشتر برگزاری این آزمون متعاقبا اعلام می‌شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *