کنفرانس ملی زیست شناسی و علوم زیست محیطی

کنفرانس ملی زیست شناسی و علوم زیست محیطی

بدینوسیله به اطلاع علاقمندان، متخصصان و دانشجویان می‌رساند که کنفرانس ملی زیست شناسی و علوم زیست محیطی در تاریخ اول مرداد ماه ۱۳۹۴ در گلستان برگزار خواهد شد. این کنفرانس که با هدف گسترش مرزهای دانش و گردهمایی اندیشمندان، اساتید و دانشجویان گرامی برای بحث و تبادل نظر درباره آخرین یافته‌ها و دستاوردهای حوزه زیست شناسی و علوم زیست محیطی تدارک دیده شده، فرصت مناسبی را فراهم نموده تا دانشجویان و علاقمندان با شرکت در کنفرانس ملی زیست شناسی و علوم زیست محیطی علاوه بر افزایش سطح اطلاعات و دانش خود، رزومه پژوهشی خود را نیز تقویت نمایند. با توجه به حمایت نهادهای معتبر علمی کشور از جمله دانشگاه علمی کاربری و پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران از کنفرانس ملی زیست شناسی و علوم زیست محیطی شرکت در آن به اساتید و دانشجویان توصیه می‌گردد.

محورهای کنفرانس ملی زیست شناسی و علوم زیست محیطی

کلیه مقالات در مورد جنبه ها و زمینه های مختلف علوم زیست شناسی و زیست محیطی در این کنفرانس قابل طرح بوده و علاقمندان می‌توانند با ارسال مقالات و یافته‌های علمی خود، از مزایای این کنفرانس بهره‌مند گردند.

مزایای شرکت در کنفرانس ملی زیست شناسی و علوم زیست محیطی

دبیرخانه کنفرانس ملی زیست شناسی و علوم زیست محیطی مزایای بسیاری را برای شرکت کنندگان در کنفرانس و ارائه دهندگان مقالات در نظر گرفته است. برخی از آنان عبارتند از:

کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس در پایگاه مرجع دانش (سیویلیکا) نمایه خواهند شد، اصل گواهی پذیرش مقاله به همراه سی دی مجموعه مقالات برای افرادی که امکان حضور در کنفرانس را ندارند به صورت رایگان و از طریق پست ارسال می‌گردد و امکان صدور گواهی پذیرش مقالات پیش از زمان کنفرانس نیز وجود دارد.

تاریخ‌های مهم کنفرانس ملی زیست شناسی و علوم زیست محیطی

آخرین مهلت ارسال مقاله: ۳۰ خرداد ماه ۱۳۹۴

آخرین تاریخ اعلام نتایج داوری مقالات: ۵ تیر ماه ۱۳۹۴

زمان برگزاری کنفرانس: اول مرداد ماه ۱۳۹۴

مکان برگزاری کنفرانس: گلستان

وبسایت کنفرانس: www.irzist.ir

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *