پرسشنامه رغبت سنج ازدواج نسخه دانشجویی (پرساد)

پرسشنامه رغبت سنج ازدواج نسخه دانشجویی (پرساد)

ازدواج یک پدیده اجتماعی و حقوقی مهم می‌باشد که از طریق فراهم کردن مجموعه خاصی از حقوق، امتیازات، تعهدات، مسئولیت‌ها و انتظارات جدید، از روابط زناشویی پایدار حمایت می‌کند. بی‌شک چنین حمایت‌هایی موجب بقاء و تداوم نهاد خانواده و ساختار اجتماعی می‌شود. ازدواج یکی از مهمترین پدیده‌های اجتماعی، فرهنگی و زیستی است که هم متاثر از تحولات جامعه و هم تاثیرگذار بر آن است. ازدواج دارای اهداف متعددی است که از جمله مهمترین هدف‌های ازدواج می‌توان به آرامش و آسایش، تامین نیازهای فیزیولوژیک، بقای نسل، سلامت و امنیت فردی و اجتماعی و سرانجام تامین نیازهای روانی – اجتماعی در فرد را  نام برد. با وب سایت دانلود پرسشنامه ایران تحقیق همراه باشید.

معرفی پرسشنامه رغبت سنج ازدواج نسخه دانشجویی (پرساد)

پرسشنامه رغبت سنج ازدواج نسخه دانشجویی (پرساد) توسط حیدری و همکاران در سال ۱۳۸۳ طراحی شد. این پرسشنامه دارای ۴ زیر مقیاس می‌باشد که عبارتند از: بازخورد نسبت به ازدواج، آمادگی و تمایل عملی برای ازدواج، نگرش نسبت به پیامدهای ازدواج، و موانع ازدواج. این پرسشنامه دارای ۲۳ سوال است و نمره گذاری آن در یک طیف لیکرت ۵ درجه‌ای انجام می‌گیرد.

نمره گذاری پرسشنامه رغبت سنج ازدواج نسخه دانشجویی (پرساد)

همکاران ما در بخش روانشناسی موسسه ایران تحقیق اقدام به آماده سازی نمره گذاری کامل پرسشنامه رغبت سنج ازدواج نسخه دانشجویی (پرساد) کرده‌اند. در فایل ارائه شده، علاوه بر نمره گذاری هر عبارت و نمرات وارونه، چهار زیرمقیاس نیز قابل محاسبه است.

خرید و دانلود پرسشنامه رغبت سنج ازدواج نسخه دانشجویی (پرساد)

شما می‌توانید با خرید و دانلود پرسشنامه رغبت سنج ازدواج نسخه دانشجویی (پرساد) از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:

۱- ارائه به صورت پکیج کامل برای اولین بار در ایران

۲- دریافت فایل pdf پرسشنامه بدون آرم یا لوگو

۳- پایایی و روایی ایرانی با رفرنس معتبر

۴- نمره‌گذاری کامل پرسشنامه رغبت سنج ازدواج نسخه دانشجویی (پرساد)

۵- سابقه و تاریخچه ساخت پرسشنامه رغبت سنج ازدواج نسخه دانشجویی (پرساد)

۶- پایه‌های نظری مرتبط با ازدواج

۷- پاسخگویی سریع به سوالات شما

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *