پرسشنامه قدرت اجتماعی برند (BSP)

پرسشنامه قدرت اجتماعی برند (BSP)

همان‌طور که قدرت بر اثربخشی روابط و استراتژی‌ها در کانال‌های بازاریابی، فروش و تبلیغات تاثیر می‌گذارد، می‌تواند در شرایط ایجاد برند هم نقش محوری ایفا نماید. به دلیل تغییرات بسیار زیاد در محیط بازار رقابتی امروزی، ساخت موفق برند به عنوان یکی از مهمترین و بهترین روش‌های کسب و کار محسوب گردیده و منجر به استحکام جایگاه رقابتی محصول در برابر افزایش قدرت خرده‌فروشان می‌شود. یکی از مدل‌های ایجاد برند قوی‌تر، مدل ارزش ویژه برند مشتری‌محور است. منطق این مدل اینست که مصرف کنندگان برند را در طول زمان، چگونه حس می‌کنند؟ می‌بینند؟ و چه چیز را یاد می‌گیرند؟ قدرت برند در این است که تا چه اندازه در ذهن مصرف‌کنندگان باقی می‌ماند.

معرفی پرسشنامه قدرت اجتماعی برند (BSP)

کروسنو، فریلینگ، و اسکینر سوالات پرسشنامه قدرت اجتماعی برند را که سواسی آن را در سال ۱۹۷۹ طراحی کرد  تغییر داده و اصلاح کردند و برای استفاده در مورد محصولات مورد استفاده قرار دادند. حیدرزاده و همکاران نسخه اصلاح شده کروسنو و همکاران را در ایران و در پژوهشی به کار گرفتند. این پرسشنامه چهار بعد قدرت اجتماعی قهریه برند، قدرت اجتماعی جذابیت برند، قدرت اجتماعی مشروعیت برند و قدرت اجتماعی الگو بودن برند را مورد سنجش قرار می‌دهد.

نمره گذاری پرسشنامه قدرت اجتماعی برند (BSP)

همکاران ما در بخش دپارتمان مدیریت موسسه ایران تحقیق اقدام به آماده سازی نمره گذاری کامل پرسشنامه قدرت اجتماعی برند (BSP) کرده‌اند. در فایل ارائه شده علاوه بر نمره گذاری هر عبارت، در نهایت چهار زیر مقیاس نیز قابل محاسبه است.

خرید و دانلود پرسشنامه قدرت اجتماعی برند (BSP)

شما می‌توانید با خرید و دانلود پرسشنامه قدرت اجتماعی برند (BSP) از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:

۱- ارائه به صورت پکیج کامل برای اولین بار در ایران

۲- فایل pdf پرسشنامه بدون آرم یا لوگو و آماده استفاده

۳- نمره گذاری کامل پرسشنامه قدرت اجتماعی برند (BSP)

۴- روایی و پایایی ایرانی و خارجی

۵- پایه‌های نظری قدرت اجتماعی برند با رفرنس‌های معتبر

۶- پاسخگویی سریع به سوالات

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *