پرسشنامه سبک زندگی موثر بر وزن (WELSQ)

پرسشنامه سبک زندگی موثر بر وزن (WELSQ)

گرچه زیست‌شناسی رفتار غذا خوردن انسان ریشه‌های تحولی عمیقی دارد، خوردن، برای افراد معناهای فردی و فرهنگی عمیقی دارد که نشان می‌دهد این رفتار انسان متاثر از متغیرهای شناختی، محیطی، زیست‌شناختی و هیجانی است. مطالعات زیادی وجود دارد که بر این باورند باورهای خودکارآمدی پیش‌بینی کننده رفتارهای وابسته به سلامتی، مثل مهار وزن، رفتار خوردن، ورزش و ترک سیگار هستند. توانایی خودمهارگری خوردن به عنوان کاربرد خودکارآمدی در مهار وزن این گونه تعریف شده است: قضاوت فرد در مورد توانائی‌اش برای مقابله کارآمد در شرایطی که خطر پرخوری در آن بالاست. در نظریه شناختی اجتماعی بندورا، خودکارآمدی نقش محوری دارد. خودکارآمدی ادراک شده به عنوان باورهای افراد درباره قابلیت‌های خود برای ارایه سطوحی از عمکلرد که رویدادهای زندگی آن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد، تعریف می‌شود. با وب سایت دانلود پرسشنامه ایران تحقیق همراه باشید.

معرفی پرسشنامه سبک زندگی موثر بر وزن (WELSQ)

پرسشنامه سبک زندگی موثر بر وزن (WELSQ) توسط کلارک و همکاران در سال ۱۹۹۱ برای اندازه‌گیری توانایی خودمهارگری بین افراد چاق در جستجوی درمان ساخته شد. ابزار خودگزارش‌دهی ۲۰ سوالی است که اطمینان فرد در مورد خودداری از خوردن را در شرایط گوناگون می‌سنجد. این پرسشنامه دارای ۵ بعد است.

نمره گذاری پرسشنامه سبک زندگی موثر بر وزن (WELSQ)

همکاران ما در بخش روانشناسی موسسه ایران تحقیق اقدام به آماده سازی نمره‌گذاری کامل پرسشنامه سبک زندگی موثر بر وزن (WELSQ) کرده‌اند. در فایل ارائه شده علاوه بر نمره‌گذاری هر عبارت، در نهایت پنج زیر مقیاس نیز قابل محاسبه است.

خرید و دانلود پرسشنامه سبک زندگی موثر بر وزن (WELSQ)

شما می‌توانید با خرید و دانلود پرسشنامه سبک زندگی موثر بر وزن (WELSQ) از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:

۱- ارائه به صورت پکیج کامل برای اولین بار در ایران

۲- فایل pdf پرسشنامه بدون آرم یا لوگو و آماده استفاده

۳- نمره گذاری کامل پرسشنامه سبک زندگی موثر بر وزن (WELSQ)

۴- روایی و پایایی ایرانی و خارجی با ده‌ها رفرنس معتبر

۵- پایه‌های نظری سبک زندگی

۶- پاسخگویی سریع به سوالات

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *