نوآوری در قیمت گذاری خرده فروشی و تبلیغ ها در این زمینه

Innovations in retail pricing and promotions

تاریخ: ۲۰۱۱

پایگاه: الزویر

لینک دانلود اصل مقاله

OK

نام مجله: Journal of Retailing

قیمت: ۲۰۰,۰۰۰ ریال

تعداد صفحات انگلیسی: ۱۰

تعداد صفحات فارسی: ۲۲

کد: ۴۰۰۰۲

چکیده فارسی

خرده‌فروشان ظاهراً با چالش‌های رقابتی دوگانه مواجه شده‌اند که عبارتند از: رشد خط بالایی در حالی که آن‍ها را در پایین خط نگه می‌دارد. ابداعات در زمینه قیمت‌گذاری و تبلیغ فراهم‌کننده فرصت‌های قابل توجهی برای مشتریان هدف می‌باشد که به صورت موثر هم به صورت آنلاین و هم آفلاین هستند، خرده‌فروشان همچنین دارای هدف برای تبلیغ، ارائه دادن توانایی‌ها به منظور اندازه‌گیری و بهبودبخشیدن موثر به پیشرفت‌های آن‌ها نیز هستند. این مقاله پیشرفت‌های اخیر را در زمینه قیمت‌گذاری‌ها و تبلیغ‌ها را به عنوان وابسته بودن به هدف‌گذاری افزایش یافته، قیمت جدید و مدل‌های تبلیغی و موثر بودن‌های بهبودیافته مورد سنتز قرار می‌دهد. این مقاله همچنین نقش جدید مربوط به تکنولوژی‌های توانا را برجسته می‌سازد و مسیرهای مهم را برای مطالعات بعدی پیشنهاد می‌دهد.

چکیده انگلیسی

Retailers confront a seemingly impossible dual competitive challenge: grow the top line while also preserving their bottom line. Innovations in pricing and promotion provide considerable opportunities to target customers effectively both offline and online. Retailers also have gained enhanced abilities to measure and improve the effectiveness of their promotions. This article synthesizes recent advances in pricing and promotions findings as they pertain to enhanced targeting, new price and promotion models, and improved effectiveness. It also highlights the role of new enabling technologies and suggests important avenues for further research

مشخصات استنادی

Grewal, D., Ailawadi, K. L., Gauri, D., Hall, K., Kopalle, P., & Robertson, J. R. (2011). Innovations in retail pricing and promotions. Journal of Retailing, 87, S43-S52

دانلود اصل مقاله

10002iconویژگی‌های مقاله نوآوری در قیمت گذاری خرده فروشی و تبلیغ ها در این زمینه

مقاله “نوآوری در قیمت گذاری خرده فروشی و تبلیغ ها در این زمینه” در سال ۲۰۱۱ در مجله Journal of Retailing چاپ شده و در پایگاه اطلاعاتی الزویر نمایه شده است. این مقاله به بررسی قیمت‌گذاری‌ها و تبلیغ‌ها، ارائه دادن توانایی‌ها به منظور اندازه‌گیری و بهبود بخشیدن موثر به پیشرفت‌های آن‌ها پرداخته است. همچنین براساس اطلاعات پایگاه اطلاعاتی گوگل اسکولار این مقاله ۷۵ بار مورد استناد قرار گرفته است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *