دیدنی ترین نقاط جهان را بشناسید

 

 دیدنی ترین نقاط جهان را بشناسید

نشنال جئوگرافیک چند نقطه از جهان را جزو بهترین مقاصد گردشگری اعلام نموده است که در زیر مشاهده می فرمایید:

دیدنی ترین نقاط جهان را بشناسید: کیپ تاون

1

کیپ تاون در قاره آفریقا قرار دارد. در این شهر می توانید اقوام و شیوه‌های زندگی مختلفی را مشاهده نمایید که تجربه بسیار خاصی برای شما خواهد بود. در طول فصل تابستان، کیپ تاون مملو از توریست‌ها یا بومی‌هایی است که عاشق تجربه هوای گرم، سواحل نورگیر و صحنه‌های طبیعت بسیار ناب هستند. اگر قصد دارید تعطیلات خود را در جایی بگذرانید، قبل از اینکه تمامی هتل‌ها و استراحتگاهای این شهر پر شود، به رزرو بلیط و محل اسکان خود بپردازید!!

دیدنی ترین نقاط جهان را بشناسید: گرند کانیون (Grand Canyon)

2-1

2-2

گرند کانیون در ایالت آریزونای آمریکا قرار دارد. عاملی که باعث شده این منطقه گردشگر فوق العاده‌ای را جذب نماید فرسایش‌ها و رسوب‌هایی است که در این منطقه شکل گرفته است. این فرسایش‌ها در اثر آب و باد شکل گرفته‌اند. نزدیک به ۵ میلیون نفر سالانه از این منطقه بازدید می‌کنند. بهترین زمان برای مسافرت به این منطقه در طول تابستان، و پاییز و بهار می‌باشد. اما بسیاری از بومی‌ها نظر دیگری دارند، آنها زمستان را بهترین فصل برای مسافرت به این مکان پیشنهاد می کنند.

دیدنی ترین نقاط جهان را بشناسید: هنگ کنگ

3
هنگ کنگ  منطقه ای بسیار جذاب می‌باشد. بسیار سخت است که بتوانید به غیر از هنک کنگ جایی پیدا کنید که تا این حد جذاب و سرگرم کننده باشد. بهترین چیزی که در این شهر می‌تواند شما را سرگرم کند مشاهده تعارضی از اختلاط فرهنگ آسیایی چینی و ظواهر غربی است. بهترین زمان برای سفر به هنگ کنگ در ماه اکتبر، نوامبر و دسامبر می باشد.

دیدنی ترین نقاط جهان را بشناسید: صخره بزرگ مرجانی

4

اینجا بزرگترین اکوسیستم مرجانی موجود در دنیا می‌باشد. این مکان یکی بهترین مکان‌هایی در استرالیا می‌باشد که بیشترین گردشگر را در خود جای می‌دهد. شما می توانید این مکان را از بیرون تماشا کنید. این مکان بزرگترین سازه‌ای از موجودات زنده است که تاکنون در جهان ساخته شده است. این صخره پذیرای ۱۰ هزار گونه است که شامل ۱۵۰۰ نوع ماهی و ۲۰۰ نوع پرنده می باشد.

دیدنی ترین نقاط جهان را بشناسید: فلوریدا

5

هویت این شهر با داشتن مسافران و گردشگران بسیار شناخته می‌شود. این ایالت شرقی‌ترین ایالت آمریکا می‌باشد. این ایالت بیشتر با عنوان ایالت آفتاب معروف است. فلوریدا پر است از پارک‌ها، و جاهای تفریحی و دیدنی که برای گردشگران بسیار جذاب است.

دیدنی ترین نقاط جهان را بشناسید: نیوزیلند

6

جزیره شمالی نیوزلند بیشتر به داشتن چشم انداز بسیار وسیع آن معروف است. این جزیره دارای جنگل و ساحل‌های بسیار وسیع، ماسه طلایی، و دشت های وسیع و گسترده می‌باشد. این منطقه دارای ۱۰ پارک ملی می‌باشد. این پارک‌ها ترکیبی از سایت‌های میراث جهانی، دریاچه‌ها، یخچال‌های طبیعی، جنگل‌های بومی و خط ساحلی وسیع می‌باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *