رفتار مصرف کنندگان خرید اینترنتی در شیلی

Consumer internet purchasing behavior in Chile

تاریخ: ۲۰۱۳

پایگاه: الزویر

لینک دانلود اصل مقاله

OK

نام مجله: Journal of Business Research

قیمت: ۲۰۰,۰۰۰ ریال

تعداد صفحات انگلیسی: ۹

تعداد صفحات فارسی: ۲۳

کد: ۱۰۲۹۸

چکیده فارسی

علیرغم پتانسیل رشد تجارت الکترونیکی در آمریکای لاتین، مطالعات اندکی در مورد عوامل تاثیر‌گذار بر چگونگی خرید اینترنتی مصرف‌کنندگان انجام شده است. در این مطالعه با استفاده از نظریه‌ی رفتار منطقی، این موضوع با محوریت مصرف‌کننده مورد بررسی قرار گرفته است. این تحقیق به بررسی عقاید مصرف‌کنندگان، درک آن‌ها از ریسک و هنجارهای شخصی در مورد خرید ادامه‌دار از طریق اینترنت می‌پردازد. یافته‌ها نشان می‌دهند که عقیده‌ی مصرف‌کنندگان در مورد خرید اینترنتی، عاملی تأثیرگذار بر قصد ادامه‌ی خرید اینترنتی است. به علاوه، سازش‌پذیری و قابلیت نمایش نتیجه، عوامل تأثیرگذاری بر عقاید نسبت به این رفتار می‌باشند. این مطالعه به زمینه مهمی از تکنولوژی، یعنی رفتار پس از پذیرش، مرتبط است.

چکیده انگلیسی

Despite the potential for e-commerce growth in Latin America, studies investigating factors that influence consumers’ Internet purchasing behavior are very limited. This research addresses this limitation with a consumer centric study in Chile using the Theory of Reasoned Action. The study examines Chilean consumers’ beliefs, perceptions of risk, and subjective norms about continued purchasing on the Internet. Findings show that consumers’ attitude towards purchasing on the Internet is an influential factor on intentions to continue Internet purchasing. Additionally, compatibility and result demonstrability are influential factors on attitudes towards this behavior. The study contributes to the important area of technology post adoption behavior

مشخصات استنادی

Andrews, L., & Bianchi, C. (2013). Consumer internet purchasing behavior in Chile. Journal of Business Research, 66(10), 1791-1799

دانلود اصل مقاله

10002iconویژگی‌های مقاله رفتار مصرف کنندگان خرید اینترنتی در شیلی

مقاله “رفتار مصرف کنندگان خرید اینترنتی در شیلی” در سال ۲۰۱۳ در مجله Journal of Business Research چاپ شده و در پایگاه اطلاعاتی الزویر نمایه شده است. در این مقاله تجارت الکترونیکی، عوامل تاثیر‌گذار بر چگونگی خرید اینترنتی مصرف‌کنندگان، عقاید مصرف‌کنندگان، درک آن‌ها از ریسک و هنجارهای شخصی در مورد خرید ادامه‌دار از طریق اینترنت مورد بحث قرار گرفته است. همچنین براساس اطلاعات پایگاه اطلاعاتی گوگل اسکولار این مقاله ۱۰ بار مورد استناد قرار گرفته است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>