مردی با سه پا و دو قلب

 مردی با سه پا و دو قلب

شاید شما هم اخباری مربوط به افرادی دارای یک انگشت اضافه یا دوقلوهای به هم چسبیده شنیده باشید. اما داشتن سه پای کامل و دو قلب واقعاً شگفت انگیز است. در سال ۱۸۴۴ مردی به نام جورج لیپرت با سه پا و دو قلب در آلمان زاده شد. عجیب آنکه داشتن دو قلب این مرد عجیب بعد از کالبد شکافی وی در سال ۱۹۰۶ معین گردید. هر سه پای این مرد از لحاظ سلامت هیچ مشکلی نداشتند ولی یکی از پاهای وی انگشتی اضافی داشت که تعداد انگشتان پای وی را به ۱۶ عدد می رساند!! پای سوم این مرد علی رغم سالم بودنش کاربرد خاصی نداشت اما خود لیپرت ادعا نمود مادامی که این پای وی نشکسته بود، از ان استفاده می کرد.

لیپرت

لیپرت از آنجایی که تنها مرد داری سه پای دنیا بود بسیار جذابیت داشته است. اما شواهد نشان می‌دهد که او فردی بوده که به آسانی نمی توانست دارای کسب و کار برای خود باشد.

بعدها لیپرت رقیبی پپدا کرد. فرانسیسکو لنتینی در سال ۱۸۸۹ در سیسیل ایتالیا به دنیا آمد. او در واقع داری چهار پا بود اما پای چهارم وی بقدری کم رشد کرده بود که عمدتاً به مرد دارای سه پا مشهور شد. پای سوم فرانسیسکو کاملاً کاربردی و فعال بود و از ان به خوبی استفاده می‌کرد. وی نیز به مانند لیپرت دارای ۱۶ انگشت پا بود. فرانسیسکو فردی موفق در کسب و کار بود، عمری نسبتاً طولانی داشت، ازدواج کرد و دارای چند فرزند شد و نهایتا در سال ۱۹۶۶ در سن ۷۸ سالگی درگذشت. عکس زیر متعلق به فرانسیسکو می باشد.

فرانسیسکو

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *