اطلاعیه استخدامی آموزش و پرورش منتشر شد

اطلاعیه استخدامی آموزش و پرورش منتشر شد (ثبت نام از ۱۵ تا ۲۱ مرداد ماه)

امروز ۱۰ مرداد ماه ۱۳۹۴ اطلاعیه استخدامی آموزش و پرورش منتشر شد. این اطلاعیه در سایت سازمان سنجش کشور منتشر شده است. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

وزارت آموزش و پرورش به منظور تأمین نیروی انسانی متعهد و کارآمد مورد نیاز، براساس مجوز معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و در چارچوب قانون مدیریت خدمات کشوری از افراد واجد شرایط به صورت پیمانی در مشاغل آموزشی استخدام می نماید. داوطلبان واجد شرایط لازم است پس از مطالعه اطلاعیه اولیه و اطلاعیه تکمیلی (که همزمان با آغاز ثبت‌نام در روز پنجشنبه مورخ ۱۵ مرداد ماه) بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار می‌گیرد، درصورت داشتن شرایط و ضوابط اعلام شده نسبت‌ به ثبت‌نام در این آزمون از روز پنجشنبه مورخ ۱۵ مرداد ماه تا روز چهارشنبه مورخ ۲۱ مرداد ماه اقدام نمایند.

لازم به تاکید است کلیه اطلاعات مربوط به شرایط و ضوابط استخدامی، رشته‌های شغلی، رشته‌های تحصیلی و مقاطع مورد پذیرش در رشته‌ها، شهرهای پذیرنده و دامنه پذیرش در این شهرها و مواد آزمون عمومی و تخصصی در اطلاعیه اصلی همزمان با شروع ثبت‌نام در تاریخ ۱۵ مرداد ماه بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. ضمناً آزمون در روز جمعه مورخ ۲۷ شهریور ماه برگزار خواهد شد.

نکات مهم اطلاعیه استخدامی آموزش و پرورش

زمان شروع ثبت نام در آزمون:از پنجشنبه ۱۵ مرداد ماه

زمان پایان ثبت نام در آزمون: تا چهارشنبه ۲۱ مرداد ماه

زمان برگزاری آزمون استخدامی: ۲۷ شهریور ماه ۱۳۹۴

تعداد افراد مورد نیاز: ۵ هزار نفر

مدرک مورد نیاز: کارشناسی و بالاتر

نمونه سوالات عمومی و اختصاصی استخدامی آموزش و پرورش در سال ۹۴

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *