پرسشنامه چند محوری بالینی میلون نسخه سوم (MCMI-III)

پرسشنامه چند محوری بالینی میلون نسخه سوم (MCMI-III)

اختلال شخصیت یک الگوی فراگیر، بادوام و غیرقابل انعطاف از تجارب درونی و رفتار بیرونی است که به طور مشخصی با انتظارات فرهنگی فرد تفاوت دارد و به درماندگی یا اختلال منجر می‌شود. به دلیل مقاومت به درمان و پایداری نسبتاً طولانی مدت این اختلال، آن را جزو اختلالات محور دو DSM قرار داده‌اند. اگرچه ابزارهای بسیاری برای سنجش بیشتر اختلالات روانپزشکی ساخته شده است اما در زمینه سنجش اختلالات شخصیت مشکلات اساسی وجود داشت. برای رفع این مشکل پرسشنامه چند محوری بالینی میلون ساخته شده و در طی ده‌ها سال به ابزاری مورد اعتماد در این حوزه تبدیل شد. با وب سایت دانلود پرسشنامه ایران تحقیق همراه باشید.

معرفی پرسشنامه چند محوری بالینی میلون نسخه سوم (MCMI-III)

پرسشنامه چند محوری بالینی میلون نسخه سوم (MCMI-III) یک ابزار خود سنجی با ۱۷۵ سؤال بلی/خیر است. سؤالات این پرسشنامه تحت ۲۸ مقیاس جداگانه است. این آزمون برای بزرگ‌سالان ۱۸ سال به بالا با حداقل ۸ کلاس سواد استفاده می‌شود. این ابزار به‌منظور عملیاتی کردن مدل آسیب شناسی روانی میلون ساخته شده و دو بار از زمان انتشار آن به‌موازات تغییر در تئوری زیستی – اجتماعی میلون و همچنین راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی، تجدید نظر شده است. پرسشنامه چند محوری بالینی میلون نسخه سوم (MCMI-III) در بکار بردن معیارهای DSM و استفاده از روش‌های روان‌سنجی پیشرفته موجود موفق بود. بعلاوه، MCMI-III تعدادی نقاط قوت منحصر به فرد دارد که بسیاری از ابزارهای دیگر ندارند. یک نقطه قوت آن، استفاده از نمرات نرخ پایه (BR) بجای نمرات استاندارد است که متخصص بالینی را قادر می‌سازد که تفسیر بسیار دقیق‌تری از نمرات آزمون به دست آورد.

نمره گذاری پرسشنامه چند محوری بالینی میلون نسخه سوم (MCMI-III)

همکاران ما در موسسه ایران تحقیق بسته کامل پرسشنامه چند محوری بالینی میلون نسخه سوم (MCMI-III) را در بیش از ۴۰ صفحه آماده کرده‌اند. در این بسته سوالات، پایه‌های نظری، معرفی آزمون، مشخصات روانسنجی، نمره گذاری کامل، تفسیر، و جداول مربوطه به صورت کامل ارائه شده است.

خرید و دانلود پرسشنامه چند محوری بالینی میلون نسخه سوم (MCMI-III)

شما می‌توانید با خرید و دانلود پرسشنامه چند محوری بالینی میلون نسخه سوم (MCMI-III) از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:

۱- ارائه به صورت پکیج کامل برای اولین بار در ایران

۲- فایل pdf پرسشنامه بدون آرم یا لوگو و آماده استفاده

۳- نمره گذاری کامل پرسشنامه چند محوری بالینی میلون نسخه سوم (MCMI-III)

۴- روایی و پایایی ایرانی و خارجی با ده‌ها رفرنس معتبر

۵- پایه‌های نظری اختلالات شخصیت

۶- پاسخگویی سریع به سوالات

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *