دومین همایش ملی روانشناسی مدرسه
دومین همایش ملی روانشناسی مدرسه
دومین همایش ملی روانشناسی مدرسه در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۴ با امتیاز بازآموزی از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران در شهر اردبیل و دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد. بدینوسیله از تمامی دانشجویان، پژوهشگران و اساتید دعوت بعمل میآید تا با ارسال آثار علمی خود در این همایش شرکت نمایند. با توجه به اینکه این دانشگاه در حیطه روانشناسی مدرسه فعالیتهای گستردهای دارد و اقدام به انتشار مجله روانشناسی مدرسه نیز مینماید، شرکت در این همایش به خصوص برای دانشجویان میتواند دارای بار علمی بسیار باشد. در زیر محورهای دومین همایش ملی روانشناسی مدرسه را مشاهده میفرمایید.
محورهای دومین همایش ملی روانشناسی مدرسه
محور اول: آموزش و یادگیری
محور دوم: ارزیابی و تشخیص
محور سوم: آسیبهای روانی، اجتماعی تحصیلی
محور چهارم: پیشگیری
محور پنجم: خدمات مشاورهای – مداخلهای
محور ششم: چالشها در روانشناسی مدرسه
آمادگی موسسه ایران تحقیق برای همکاری
موسسه ایران تحقیق آمادگی دارد که برای شرکت کنندگان در دومین همایش ملی روانشناسی مدرسه خدمات پژوهشی ارائه دهد. دانشجویان و پژوهشگران میتوانند در زمینه انتخاب موضوع مرتبط با محورهای این همایش، نگارش مقاله و رفع مشکلات احتمالی و ادیت مقاله قبل از ارسال به همایش از خدمات موسسه استفاده نمایند. همچنین کارشناسان متخصص در زمینه تحلیلهای آماری موسسه ایران تحقیق نیز میتوانند به آندسته از دانشجویانی که در زمینه تحلیلهای آماری نیازمند مشاوره هستند خدمات مرتبط ارایه دهد.
چاپ مقاله
همکاران موسسه ایران تحقیق با داشتن تجربه طولانی در امر یافتن مجلات معتبر و اخذ پذیرش مقالات آماده همکاری با آندسته از دانشجویانی هستند که قصد چاپ مقاله خود در یکی از ژورنالهای خارجی معتبر را دارند. فرآیند اخذ پذیرش و چاپ مقاله در موسسه ایران تحقیق بدین شکل است که در گام اول ژورنال مرتبط با موضوع مقاله ارایه شده پیشنهاد میگردد و سپس در صورت تایید دانشجو مقاله به ژورنال مورد نظر سابمیت میشود. همکاران گروه پذیرش مقاله در موسسه ایران تحقیق هم در حوزه مجلات ISC و هم در مجلات ISI توان ارایه خدمات را دارا میباشند.
تاریخهای مهم
ارسال خلاصه مقالات: از ۱ آبان ۱۳۹۳ تا ۱ مهر سال ۱۳۹۴
تاریخ برگزاری: ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
دبیر علمی: دکتر حسین قمری
وبسایت همایش: www.iscconferences.ir
مکان: اردبیل، دانشگاه محقق اردبیلی، آمفی تئاتر شهید خودسیانی










![معرفی پرسشنامه راهبردهای انگیزشی برای یادگیری (MSLQ) خودتنظیمی یک رویداد نیست بلکه به مجموعهای از فرایندهای شناختی و عاطفی گفته میشود که همراه و در تعامل با هم در یک نظام پردازش اطلاعات عمل میکنند. به اعتقاد پینتریچ و دیگروت ویژگی راهبردهای خودتنظیمی این است که سطح برانگیختی را بالا برده، ميزان درگيري شناختي را افزايش ميدهند و نهايتاً عملكرد تحصيلي را بهبود ميبخشند. از سوی دیگر راهبردهاي انگيزش براي يادگيري به آن دسته از رفتارهايي گفته ميشود كه با يادگيري و پيشرفت در ارتباط هستند. از جمله ابزارهایی که برای سنجش راهبردهای انگیزشی و خودتنظیمی برای یادگیری ساخته شده است MSLQ است. پرسشنامه راهبردهای انگیزشی برای یادگیری که معادل انگلیسی آن Motivated Strategies for Learning Questionnaire است در سال 1990 توسط پینتریچ و دیگروت ساخته شد. این ابزار براساس رویکرد شناختی-اجتماعی مبنی بر تعامل شناخت و انگیزش تدوین شده است. پرسشنامه راهبردهای انگیزشی و خودتنظیمی برای یادگیری در مجموع دارای 47 آیتم و دو مولفه است که این دو مؤلفه نیز هر کدام دارای زیرمولفههایی هستند. این مولفهها عبارتنداز: باورهای انگیزشی شامل زیرمقیاسهای: خودکارآمدی (9 آیتم)، ارزشگذاری درونی (12 آیتم) و اضطراب امتحان (6 آیتم) راهبردهای خودتنظیمی شامل: راهبردهای شناختی (16 آیتم) و خودتنظیمی (4 آیتم) نمره گذاری پرسشنامه راهبردهای انگیزشی برای یادگیری (MSLQ) نمره گذاری پرسشنامه راهبردهای انگیزشی برای یادگیری (MSLQ) به صورت کامل توسط همکاران ما در موسسه ایران تحقیق آماده شده است. خرید و دانلود پرسشنامه راهبردهای انگیزشی برای یادگیری (MSLQ) شما میتوانید با خرید و دانلود پرسشنامه راهبردهای انگیزشی برای یادگیری (MSLQ) از مزایای زیر استفاده نمایید: - ارائه به صورت پکیج کامل برای اولین بار در ایران 2- دریافت فایل word و pdf پرسشنامه بدون آرم یا لوگو 3- روایی و پایایی کامل با رفرنسهای معتبر ایرانی و خارجی 4- نمرهگذاری کامل به همراه نمرات وارونه و زیرمقیاسها 5- پایههای نظری کامل سازه خودتنظیمی 6- سابقه و تاریخچه ساخت پرسشنامه 7- پاسخگویی سریع به سوالات پس از خرید قیمت4 خودتنظیمی[1] یک رویداد نیست بلکه به مجموعهای از فرایندهای شناختی و عاطفی گفته میشود که همراه و در تعامل با هم در یک نظام پردازش اطلاعات عمل میکنند. به اعتقاد پینتریچ و دیگروت[2] (1990) ویژگی راهبردهای خودتنظیمی این است که سطح برانگیختی را بالا برده، ميزان درگيري شناختي را افزايش ميدهند و نهايتاً عملكرد تحصيلي را بهبود ميبخشند. [1] self-regulation [2] Pintrich & De- Groot](http://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/edd/mslq-80x80.jpg)
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.