دومین همایش ملی روانشناسی مدرسه

همایش روانشناسی مدرسه

دومین همایش ملی روانشناسی مدرسه

دومین همایش ملی روانشناسی مدرسه در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۴ با امتیاز بازآموزی از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران در شهر اردبیل و دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد. بدینوسیله از تمامی دانشجویان، پژوهشگران و اساتید دعوت بعمل می‌آید تا با ارسال آثار علمی خود در این همایش شرکت نمایند. با توجه به اینکه این دانشگاه در حیطه روانشناسی مدرسه فعالیت‌های گسترده‌ای دارد و اقدام به انتشار مجله روانشناسی مدرسه نیز می‌نماید، شرکت در این همایش به خصوص برای دانشجویان می‌تواند دارای بار علمی بسیار باشد. در زیر محورهای دومین همایش ملی روانشناسی مدرسه را مشاهده می‌فرمایید.

محورهای دومین همایش ملی روانشناسی مدرسه

محور اول: آموزش و یادگیری

محور دوم: ارزیابی و تشخیص

محور سوم: آسیب‌های روانی، اجتماعی  تحصیلی

محور چهارم: پیشگیری

محور پنجم: خدمات مشاوره‌ای – مداخله‌ای

محور ششم: چالش‌ها در روانشناسی مدرسه

آمادگی موسسه ایران تحقیق برای همکاری

موسسه ایران تحقیق آمادگی دارد که برای شرکت کنندگان در دومین همایش ملی روانشناسی مدرسه خدمات پژوهشی ارائه دهد. دانشجویان و پژوهشگران می‌توانند در زمینه انتخاب موضوع مرتبط با محورهای این همایش، نگارش مقاله و رفع مشکلات احتمالی و ادیت مقاله قبل از ارسال به همایش از خدمات موسسه استفاده نمایند. همچنین کارشناسان متخصص در زمینه تحلیل‌های آماری موسسه ایران تحقیق نیز می‌توانند به آن‌دسته از دانشجویانی که در زمینه تحلیل‌های آماری نیازمند مشاوره هستند خدمات مرتبط ارایه دهد.

چاپ مقاله

همکاران موسسه ایران تحقیق با داشتن تجربه طولانی در امر یافتن مجلات معتبر و اخذ پذیرش مقالات آماده همکاری با آن‌دسته از دانشجویانی هستند که قصد چاپ مقاله خود در یکی از ژورنال‌های خارجی معتبر را دارند. فرآیند اخذ پذیرش و چاپ مقاله در موسسه ایران تحقیق بدین شکل است که در گام اول ژورنال مرتبط با موضوع مقاله ارایه شده پیشنهاد می‌گردد و سپس در صورت تایید دانشجو مقاله به ژورنال مورد نظر سابمیت می‌شود. همکاران گروه پذیرش مقاله در موسسه ایران تحقیق هم در حوزه مجلات ISC و هم در مجلات ISI توان ارایه خدمات را دارا می‌باشند.

تاریخ‌های مهم

ارسال خلاصه مقالات: از ۱ آبان ۱۳۹۳ تا ۱ مهر سال ۱۳۹۴

تاریخ برگزاری: ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

دبیر علمی: دکتر حسین قمری

وبسایت همایش: www.iscconferences.ir

مکان: اردبیل، دانشگاه محقق اردبیلی، آمفی تئاتر شهید خودسیانی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *